Hjulkapsler der drejer med rundt !
Fra : Ulrik

Dato : 06-12-03 00:05

Fabriksmonterede hjulkapsler der drejer med rundt og dækker for ventilen - hvad kan jeg
gøre ?
hjulene er fuld af bremsestøv, skal jeg rense det af ?

tak for svaret
ulrik

Fra : Michael Olesen

Dato : 08-12-03 10:41

> Fabriksmonterede hjulkapsler der drejer med rundt og dækker for ventilen -
hvad kan jeg
> gøre ?

Kan man få hjulkapsler der ikke drejer med rundt??? Hvis du har sådan nogle,
vil jeg gerne vide hvordan de virker - jeg har kun set navlogo der ikke
drejer med rundt (Og dem ved jeg godt hvordan virker

> hjulene er fuld af bremsestøv, skal jeg rense det af ?

Kun hvis du synes det er grimt... det har ingen praktisk betydning, men
hører nok inde under almen vedligeholdelse...

/mic

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-12-03 12:05

On Mon, 8 Dec 2003 10:40:32 +0100, "Michael Olesen" <nosp@m.ns> wrote:

>Kan man få hjulkapsler der ikke drejer med rundt?

www.prhjul.dk
en patenteret hjulkapsel, som står stille,
selvom bilen kører & hjulene drejer rundt!!

Filmclip:
www.hubads.com/mpeg/hubads.wmv
www.sobt.nl/index2.html

/Mogens

Fra : Michael Olesen

Dato : 08-12-03 13:08

> www.prhjul.dk
> en patenteret hjulkapsel, som står stille,
> selvom bilen kører & hjulene drejer rundt!!

He he... sådan nogle må jeg ha' - og så skal der et mærke på, som ligner en
alu-fælg

/mic

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-12-03 17:10

Mon, 8 Dec 2003 13:08:04 +0100, skrev Michael Olesen, på 12 linier, i
<br1pdl$rmt$1@sunsite.dk>, :

>He he... sådan nogle må jeg ha' - og så skal der et mærke på, som ligner en
>alu-fælg
Vejl. udsalgspris dkr. 2995,- pr. sæt á 4 stk.
ekskl. moms og tryk.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-12-03 18:32

On Mon, 8 Dec 2003 13:08:04 +0100, "Michael Olesen" <nosp@m.ns> wrote:

>He he... sådan nogle må jeg ha' - og så skal der et mærke på, som ligner en
>alu-fælg

De ser da godtnok grimme og klosede ud. Hvis man endelige skulle have
noget skal det da være alluminumsfælge hvor at selve navet "drejer"
rundt så at det holder sin plads.
Flemming Jacobsen