Der er heldigvis ikke koldt
Fra : Lars

Dato : 05-12-03 22:22

For et par dage siden oprandt den store dag hvor min gamle 2CV fra 84 fik
nummer plader på, efter en mindre reparation, se evt.
http://home19.inet.tele.dk/larsfunder/div/projrkt/citroen_2cv_club.htm . Nå
det er vældig sjovt at trille rundt i en 575 kg's metal dåse, men det er sku
godt vinteren ikke er hård, for den kaster godt nok ikke meget varme af sig
sådan en luftkølet 603 ccm 2 cylindret 27 hk ræser maskine.

Hej
Lars ( der nok må ud og se sig om efter en afganer pels for at holde varmen)
--
Erstat xx i mail adresse med dk ved reply

www.larsfunder.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-12-03 23:51

"Lars" <fundernews@ofir.xx> skrev :

>For et par dage siden oprandt den store dag hvor min gamle 2CV fra 84 fik
>nummer plader på, efter en mindre reparation, se evt.
>http://home19.inet.tele.dk/larsfunder/div/projrkt/citroen_2cv_club.htm .

Herligt at se - men .... mangler der ikke et hul til startsvinget i
fronten ?

Fra : Lars

Dato : 06-12-03 00:43

Klip

> Herligt at se - men .... mangler der ikke et hul til startsvinget i
fronten ?

> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Nej dette er den moderne model ha ha, her skal man åbne motor hjelmen før
man kan rive svinet igang by hand, hvilket forøvrigt er ret let med en
kompression på 8:5 -1.

Lars
www.larsfunder.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-12-03 03:06

Hej!

Lars wrote:

> For et par dage siden oprandt den store dag hvor min gamle 2CV fra 84 fik
> nummer plader på, efter en mindre reparation, se evt.

Tillykke med det. Det ser ud som fornuftigt arbejde!

Når det så er sagt, så kan jeg se, der er en grund til 2CV'ens dårlige
(katastrofale) kollisionssikkerhed. Den kan jo ikke undgå at falde sammen som et
korthus hvis den rammer noget der yder mere modstand end en fodbold :-/

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-12-03 06:05

Lars wrote:

> For et par dage siden oprandt den store dag hvor min gamle 2CV fra 84
> fik nummer plader på, efter en mindre reparation

Flot, Lars.

Kan godt forstå, du glædede dig til "den store dag".

--
Jan W Nielsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-12-03 09:02

Respekt !

Jeg kan kun ønske tillykke med resultatet, og samtidig være en smule
misundelig over at jeg ikke selv har modet og evnerne til at begive mig ud i
sådan et projekt !

mvh

Andreas M. Hansen