Dell wireless der konstant mister forbinde~
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 05-12-03 18:52

Hej NG.

Jedg hra problemer med det indbyggede WLAN kort i en bærbar. Kortet er et
Dell Truemobile 1300 WLAN.
Den kan sagtens se de tilgængelige netværk, men lige så snart jeg forbinder
mister den forbindelsen. Jeg har hentet den nyeste driver fra Dells
hjemmeside men uden resultat.
Der er ingen forskel om jeg forbinder til et b eller g -net og ændring af
kanal hjælper heller ikke.
Smider jeg et pcmcia i maskinen kan dette uden problemer komme på!

Nogle geniale ideer?

Mvh.
Rune Z.

Fra : KsNa

Dato : 05-12-03 19:28

"Rune Zimmermann" <mail@rune-z.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kanal hjælper heller ikke.
> Smider jeg et pcmcia i maskinen kan dette uden problemer komme på!

Måske.

Inde i indstillingerne - for dit netkort, er der et sted hvor der står noget
med "Skal Windows styre din trådløse forbindelse", hvis der er sat et
flueben ud for den linie, så fjern det.
(Frit efter hukommelsen, jeg har ikke selv trådløst netværk)

Mvh.
Kim

Fra : Rune

Dato : 05-12-03 19:50

KsNa wrote:

> [...]
> flueben ud for den linie, så fjern det.
> (Frit efter hukommelsen, jeg har ikke selv trådløst netværk)

Det hjalp desværre ikke

Andre foreslag?

Mvh.
Rune Z.