Kan ikke starte NFS Underground
Fra : Kaasing

Dato : 05-12-03 13:16

Hej
Efter jeg har installeret NFS Underground og prøver at køre spillet bliver
der bare sort skærm et øjeblik, og så vender den tilbage til normal XP
skærm, uden nogen fejlmeddelelser eller noget.

Mit system er XP pro sp1, AMD barton 2800, 1 gb ram, Geforce FX5600 m 256 mb
ram.

/Poul

Fra : SvendeBent

Dato : 05-12-03 13:20

"Kaasing" <kaasing@fjern_dette.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærm, uden nogen fejlmeddelelser eller noget.
>
> Mit system er XP pro sp1, AMD barton 2800, 1 gb ram, Geforce FX5600 m 256

Du burde søge lidt bedre i gruppen før du stiller det spørgsmål ;)

Kontrolpanet - sprog indstillinger, og lav det fra dansk til engelsk (
autralsk ).

mvh SvendeBent

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-12-03 17:13

SvendeBent mumbled his insignificant opinion in:
TJ_zb.755$3Q3.663@news.get2net.dk

> [...]
>>

> Du burde søge lidt bedre i gruppen før du stiller det spørgsmål ;)
>
> Kontrolpanet - sprog indstillinger, og lav det fra dansk til engelsk (

Demoen gør det samme her, og det hjælper ikke at sætte keyboardet til
engelsk(australsk). Andre bud?

Fra : Aardvark

Dato : 05-12-03 17:26

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in news:3fd0adfc$0$30065
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> SvendeBent mumbled his insignificant opinion in:
> TJ_zb.755$3Q3.663@news.get2net.dk

> Demoen gør det samme her, og det hjælper ikke at sætte keyboardet til
> engelsk(australsk). Andre bud?

Det er ikke keyboard-sprog, men det generelle Sprog i Windows der skal
sættes til Engelsk.

/Aard

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-12-03 18:58

Aardvark mumbled his insignificant opinion in:
Xns9448B15FBE39AardvarkREMOVEmailso@212.88.64.226

> Det er ikke keyboard-sprog, men det generelle Sprog i Windows der skal
> sættes til Engelsk.

Okay , det hjalp! Har egenligt aldrig været til bilspil, men den her er ret
fed. Der er en god fornemelse af hastighed og grafikken er pæn og meget
hurtig. Er dog lidt svært at styre på tastatur, et rat gør vist
underværker..

Fra : Aardvark

Dato : 05-12-03 22:33

> [...]
> er ret fed. Der er en god fornemelse af hastighed og grafikken er pæn
> og meget hurtig. Er dog lidt svært at styre på tastatur, et rat gør

Har en kollega der spiller det med rat...det hjælper ikke synderligt..og
evt. Force-Feedback understøttes ikke særligt godt.

/Aard

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-12-03 21:29

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in message
> SvendeBent mumbled his insignificant opinion in:
> TJ_zb.755$3Q3.663@news.get2net.dk

> Demoen gør det samme her, og det hjælper ikke at sætte keyboardet til
> engelsk(australsk). Andre bud?

Det er ikke keyboardet du skal sætte til engelsk(aus) - det er derimod
sproget..

Control Panel - Regional Settings - Input Language..

Ja undskyld du får den på engelsk, men jeg ejer ikke en dansk win2000, men
en engelsk :)

Mikael

Fra : Kaasing

Dato : 06-12-03 19:16

Beklager, men jeg kunne ikke finde det her i gruppen, har nok ikke kigget
godt nok efter. Men tak for oplysningen, det hjalp, og jeg var ikke selv
kommet p åden idé.

/Poul