A Taste Of Blood
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 05-12-03 14:47

Hej

Har lige siddet og set Hershell Gordon Lewis "A Taste Of Blood".

Her er hvad der står på coveret: A ghastly tale drenched with gouts of
blood.
HGL has created Gone With The Wind of Gore.....

Hvad fanden er det lige for noget fis at skrive? Syntes folk virkelig den
var uhyggelig og blodig dengang tilbage i 1967? De er jo nsæten intet blod
eller uhygge i den film. Jeg er lamslået.

Godt det bare er gamle VHS film jeg ser igennem og efterfølgende smider
ud....

Rune

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 05-12-03 15:14

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> eller uhygge i den film. Jeg er lamslået.
>
> Godt det bare er gamle VHS film jeg ser igennem og efterfølgende smider

Nu er A Taste of Blood heller ikke H.G. Lewis' (The Godfather of Gore)
blodigste film. Mine favoritter er "Blood Feast", "2000 Maniacs", "The Gore
Gore Girls" og "Wizard of Gore". Desværre har jeg ikke fået set has
come-back "Blood Feast 2: All U Can Eat" endnu.
Men husk på, at hans film først og fremmest er exploitation, og altså sigter
mod laveste fællesnævner. Han er desuden et marketingsgeni, og det ser ud at
du faldt for det.

Personligt elsker jeg hans film.

Kasper

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 05-12-03 15:46

> [...]
sigter
> mod laveste fællesnævner. Han er desuden et marketingsgeni, og det ser ud

Faldt for det?
hmm... jeg gave 100 kr. for 5 film den gang jeg købte den.... så jeg
overlever nok

Man skal da slet ikke nævne ordet blodig, når man nævner A Taste Of Blood.

Syntes seriøst at Fragglerne er mere uhyggelige end den omtalte film.

Rune