Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
REQ: Julebilleder af København
Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 05-12-03 11:11

Hej
Jeg har skrevet dette i dk.binaer, men tænkte at det var oplagt også at
spørge her..
(og hvis i så vil poste i dk.binaer)

Er der ikke nogen, der ligger inde med nogle gode billeder af,
hvordan der kan se ud i København ved juletid..

Jeg tænker f.eks på skøjtebanen på Kongens Nytorv, Juletræ på Rådhuspladsen,
Juleudsmykning på Strøget og andre "Jul i København"-billeder.
Det er hovedsageligt billeder af København jeg leder efter - fordi jeg
kender byen,
og kan fortælle om stederne....

Jeg har søgt lidt på nettet
- men de fleste billeder er enten for små eller utydelige
Det er ikke et krav, at de skal være store - men det er nu engang rarere,
hvis motivet er tydeligt

De skal bruges til en bekendt i udlandet, der gerne vil se Danmark
når det er hyggeligst

På forhånd tak
Mvh Leo

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 05-12-03 12:29

Kan du ikke bare tage nogle?
Hvis du siger noget som ligger inde i selve København vil jeg muligvis godt
tage 4 af billederne.
Hvis du fortæller lidt mere om hvad der skal laves. Kan du selv redigere
dem?
Hvor store skal de være? Har nogle fra Tivoli i går aftes, men går da gerne
en tur igen.

Jan

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 05-12-03 13:20

> Kan du ikke bare tage nogle?

Jeg ville mægtig gerne selv tage billederne. Men har lige mistet mit
digitalkamera
- og billederne skulle helst være digitale... (Så de kan sendes pr mail)
Men jeg kan sagtens selv redigere billederne!!

> Hvis du siger noget som ligger inde i selve København vil jeg muligvis
godt
> tage 4 af billederne.
> Hvis du fortæller lidt mere om hvad der skal laves.

Det er en bekendt i Italien, der er meget interesseret i Danmark.
- Kulturen, sproget, byerne, historien osv.
Lige nu er det så julen, der er interessant.
I Italien pyntes der ikke lige så meget som vi kender det herhjemme
- med nisser og lys overalt...!
Jeg ville gerne sende nogle billeder der viste "julestemningen"
Jeg har allerede sendt nogle generelle billeder af "flade Danmark"
(udsigtsbilleder over marker og lignende),
hvilket også er uvant syn i syden med alle deres bjerge (hehe)

Ellers har billeder af København generelt også interesse
- steder som Kongens Nytorv, Strøget, Rådhuspladsen, området ved søerne,
eller de små gader i indre by...
Steder som har stor betydning i København (også selv om det ikke er jul)
og som giver et godt indblik i det københavnske bybillede.

> Har nogle fra Tivoli i går aftes, men går da gerne
> en tur igen.

Det er pænt af dig! - Alt har interesse!

Leo

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 05-12-03 13:56

http://www.webmasteren.dk/binaer/4billeder.zip
4 billeder min kæreste tog i går. Hun skulle bruge dem til noget andet, men
nu har du da en nisse. De er fra Tivoli.
Skal ind til byen senere i dag - ser om jeg kan tage et par generelle
uredigerede billeder, så du har lidt at klippe i.

Jan

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 06-12-03 11:34

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> [...]
> Skal ind til byen senere i dag - ser om jeg kan tage et par generelle
> uredigerede billeder, så du har lidt at klippe i.

De er pæne!
Tak for dem

Leo

Fra : Mic Holm

Dato : 06-12-03 00:23

Der ligger billeder fra Tivoli og Fredensborg slot på mit site:

http://www.gizwiz.dk/gallery/MichaelsPictures

--Michael

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 06-12-03 11:33

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in message
> Der ligger billeder fra Tivoli og Fredensborg slot på mit site:
>
> http://www.gizwiz.dk/gallery/MichaelsPictures
>
> --Michael

Der er mange virkelig flotte billeder (Jeg har nappet lidt....)
Tak for det!

Leo