Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digital kamera
Fra : mims

Dato : 05-12-03 10:47

Jeg er på udkig efter et kamera til ca. 2000 med zoom.
Det skal ikke fylde alverden og skal kunne optage videosekvenser.

Hvad er bedst ??

Mvh.
Martin

mjl@mjl.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-12-03 11:18

"mims" <mimse@mims.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter et kamera til ca. 2000 med zoom.
> Det skal ikke fylde alverden og skal kunne optage videosekvenser.
>
> Hvad er bedst ??

Et spgsm af den art er umuligt at besvare fornuftigt. Der er ikke noget, der
er bedst. Det er altid i sådan tilfælde et spørgsmål om afvejning af mange
flere parametre end du nævner. Prøv at snuse lidt rundt på dpreview i din
prisklasse.

Fra : mims

Dato : 05-12-03 11:26

....men er der nogen der har gode erfaringer med kameraer i den prisklasse ?
(2000,-)

Mvh.
Martin

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-12-03 13:26

mims wrote:

> ...men er der nogen der har gode erfaringer med kameraer i den prisklasse ?
> (2000,-)

ork ja - Canon A60 og A70 er begge lige omkring det beløb, og dem har
jeg i hvert fald gode erfaringer med.
Hvis du leder lidt tilbage i gruppen (prøv groups.google.com og søg på
'køb digital kamera') så vil du se at der er rigtigt mange som har
erfaringer, og at der er rigtigt mange, grundige overvelser om netop
førstegangskøbet - også i det prislag.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-12-03 16:00

> Jeg er på udkig efter et kamera til ca. 2000 med zoom.
> Det skal ikke fylde alverden og skal kunne optage videosekvenser.

Hej Martin

Prøv at se min tråd fra den 2/12 "Billigt og godt digitalcamera"

--
Mojn
Jens Bager Jensen