Dhcp
Fra : Towli

Dato : 05-12-03 10:07

Hej

Hvordan får jeg min Cisse 667's dhcp-anordning til altid at tildele min pc
samme ip adresse??

Mange tak
/T

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 05-12-03 10:28

On Fri, 5 Dec 2003 10:07:09 +0100, "Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvordan får jeg min Cisse 667's dhcp-anordning til altid at tildele min pc
> [...]

Det er nemmere bare at tildele din PC en fast IP - det gøres i
netværksindstillinger på din PC

Fra : Towli

Dato : 05-12-03 10:47

> Det er nemmere bare at tildele din PC en fast IP - det gøres i
> netværksindstillinger på din PC

Hehe...Det kan du have ret i, men kan det andet lade sig gøre (det ku jo
være rart at ku)?

/T

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 05-12-03 17:37

> Hvordan får jeg min Cisse 667's dhcp-anordning til altid at tildele
min pc
> samme ip adresse??

Under WAN Settings (eller lignende) er der som regel mulighed for at
knytte en ip til en bestemt MAC-adresse. Jeg har desværre ikke været i
stand til at finde din router på Ciscos hjemmeside, så jeg ved ikke med
sikkerhed om den har funktionen, og i så fald hvad den hedder.

Normalvist indtaster man den ip der skal reserveres og så indtaster
MAC-adressen på det netkort i den maskine der skal have ipadressen.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-12-03 20:06

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote in

> Hej
>
> Hvordan får jeg min Cisse 667's dhcp-anordning til altid at tildele
> min pc samme ip adresse??
>

> Mange tak
> /T

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/software/ios122/122cgcr/f
ipr_c/ipcprt1/1cfdhcp.htm#xtocid16

/Lars

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-12-03 12:20

On 05 Dec 2003 19:05:34 GMT, Lars Christensen
<lars@sjgnksjdf_perseus.dk> wrote:

> http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/software/ios122/122cgcr/f
> ipr_c/ipcprt1/1cfdhcp.htm#xtocid16

677 er ikke en IOS-router.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Towli

Dato : 06-12-03 12:48

Det kan åbenbart ikke lade sig gøre, men tak for svarene ! ! !

/T

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-12-03 13:17

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in

> 677 er ikke en IOS-router.

DOH! havde ikke lige tænkt på det... tsk tsk... Godt at Asbjørn er vågen
:)

mvh
Lars