Motherboard begrænsninger??
Fra : Silverspoon

Dato : 05-12-03 12:53

Jeg forsøger at finde max størrelse af cpu der kan sidde i et MSI k7266 pro
MOBO
(ms-6380)
Desværre viser fabrikanten kun hvad der var den største cpu da MOBOét blev
lavet :(
Så mit spørgsmål er: Hvor kan man se hvad den hurtigste cpu er der kan sidde
i et MOBO?
Jeg menes at have rodet med det problem før med gamle MOBO´s.
Er der en smart side på nettet hvor det kan findes?

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-03 18:22

her:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=27