At sparke sin hund
Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 02:43

Tja, har lige læst om en statslig tjenestemand der sparkede sin
hund.

Flere af jer gik i forsvar, og mente manden var syg i hovedet.

Men hunde kan altså også blive syge i "potten", og nå dertil hvor
det eneste de forstår er rå magt.

Når jeg går med min hund, har jeg altid en 2 meter lang vandrepind
med. Bliver han ulydig, svinger jeg den i luften så den giver den
bekendte zumme-lyd fra sig. Reagerer han ikke på lyden, får han en
på lampen. Det virker, og min, iflg. min mening, lettere psykotiske
hund parerer ordre ! Prompte, for han ved der er flere slag på vej, hvis
han ikke lystrer.

Efter dette ene, men normalt 2-3 slag med stokken, kan vi begge
fortsætte
gåturen i ro og mag.

Hvad er der galt i det ?

Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden yderligere
konflikter.

Spang

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-03 02:42

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse
> [...]
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?
>
> Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden yderligere

Tja'e.....Man kunne jo prøve en kortere snor

Benny

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 02:53

> Tja'e.....Man kunne jo prøve en kortere snor

Yep, det var en god og mulig løsning ! MEN, han går
aldrig i snor.

Jeg bor i en landsdel hvor der er god plads, og det er
dårlig skik at tage hunden i snor.

Men som skrevet, det var en mulig løsning.

Spang

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-12-03 18:23

On Fri, 5 Dec 2003 02:52:49 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

>Yep, det var en god og mulig løsning ! MEN, han går
>aldrig i snor.
>
>Jeg bor i en landsdel hvor der er god plads, og det er
>dårlig skik at tage hunden i snor.

,,,,er det så god skik at slå sin hund med en lang pind der hvor du
kommer fra ? ?? måske den er lettere psykotisk fordi du slår den , det
havde du måske ikke tænkt på ?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-12-03 02:14

> [...]
>
> Jeg bor i en landsdel hvor der er god plads, og det er
> dårlig skik at tage hunden i snor.
>
> Men som skrevet, det var en mulig løsning.

Så meget mindre grund til at slå, hvis der er god plads, og hunden er fri,
hvad skulle grunden så være til at slå ??...
Vore ture strækker sig over ca 15 Ha. Der er vel to tidspunkter hvor der
skal være lidt diciplin. Det første sted, når vi kommer til en stærkt
trafikeret vej, som vi så følger 150 meter. Der skal den ene i snor. Det
er sjældent nødvendigt at give kommando, han kommer selv for at få snoren
på. Efter disse 150 meter, skal der krydses en vej, men igen er det stadig
sjældent, at der skal gives kommando. De to sidste stopper selv, og venter
på vi kommer, og giver tilladelse til at krydse vejen. At den ene hund skal
i snor, skyldes at vi ikke har haft ham så længe, og at han ikke havde fået
nogen form for træning, så han var 14 mdr gammel, og helt blank. Nu er han
18 mdr, og en særdeles lovende hund. Så at han skal i snor, skyldes, at han
stadig kan fristes, og da en Hovawart er lynende hurtig, så er det sikrest,
langs vejen, at der lige er lidt styr på ham. Så det er for så vidt
heldigt, at vi ikke har behov for at slå, for at slæbe rundt på en 150 meter
lang stok, er pokkers besværligt, det er meget lettere at trutte engang i
fløjten.

Jeg ved ikke lige, hvor i landet det er dårligere skik at tage hunden i
snor, end det er at slå den. Korporlig afstraffelse er absolut sidste
udkald, uanset om det er børn eller hunde. Når man er derude, hvor man skal
til at anvende vold, så skal man måske lige overveje, om det er en selv, der
trænger til noget hjælp. Det skader i hvert fald ikke at tænke tanken.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 06-12-03 08:03

> [...]
>lang stok, er pokkers besværligt, det er meget lettere at trutte engang i

Hej Benny,

Hvad race er dine hunde? (undskyld, hvis du har fortalt det før her i
ng)

Mvh
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-12-03 23:22

"Søren Lausten-Hansen" <slhDELETE@city.dk> skrev i en meddelelse
Det

> Hej Benny,
>
> Hvad race er dine hunde? (undskyld, hvis du har fortalt det før her i
> [...]

Hej Søren

Jeg har 2 Stk Hovawart, dog snart kun 1. Jeg vil være glad, hvis min gamle
tæve holder julen over. Men hun synger på sidste vers ( Spondylose ) Men man
skal ikke blive forbavset, for vi var også indstillet på aflive hende, for
godt et år siden, men hun har det med at blomstre op igen, når det hele ser
allerværst ud Hun er 9½ år gammel, vi havde dog håbet på, at hun kunne
få lov til at dø af alderdom.

Den sidste er en Aussie tæve, på ja hvad bliver det, uh 2½ år sådan cirka.

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 11:09

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 05-12-03 02:48

Spangkuk wrote:
> [...]
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?
>
> Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden

Har du børn ??.. Og hvis du har børn, hvad så når du en tur sammen med dem
??.. Har du så også din skide vandrepind med ??.. Så ka' ungerne jo lige få
et par drag over nakken når de er ulydelige.. Du er endnu mere psykotisk end
din hund *nogensinde* bliver !!.. Jeg håber at den stakkels hund en dag får
nok af din "opdragelse" og springer direkte i flæsket på dig.. Du burde
forbydes at ha' hund fra nu af og resten af dit liv !!..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 03:00

> [...]
burde
> forbydes at ha' hund fra nu af og resten af dit liv !!..

Ja, Allan, jeg har børn.

Ja Allan, jeg har slået mine børn, også efter at "revselselsretten" blev
fjernet.

Nej Allan, mine børn hader mig ikke. Den ene af dem slår sgu også 2
af hendes 3 sønner,- og det hjælper ! RO og orden er nøgleordet her !

Nej Allan, min hund springer ikke i flæsket på mig. Efter en god og lang
gåtur slikker den enda min hånd hvis jeg beder den om det.

Sådan har jeg valgt at opdrage mine børn/dyr !

Det har jeg ikke noget problem med. At du har, er jeg egentlig _ret_
ligeglad
med.

Spang

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 05-12-03 08:31

Spangkuk wrote:

> Ja, Allan, jeg har børn.

Jeg må sq indrømme at jeg har meget ondt af de børn..

> Ja Allan, jeg har slået mine børn, også efter at "revselselsretten"
> blev fjernet.

Tjae, du er jo syg.. Få noget professionel hjælp.. Der er glimrende
psykologer som sikkert ka' hjælpe dig af med din voldspsykose..

> Nej Allan, mine børn hader mig ikke. Den ene af dem slår sgu også 2
> af hendes 3 sønner,- og det hjælper ! RO og orden er nøgleordet her !

Og det retfærdiggører simpelthen at man slår sine børn/hunde ??.. Jeg ka'
næsten gætte mig til at du selv må ha' haft en temmelig traumatisk barndom,
siden det går udover børn/hund.. Igen, der er hjælp at hente.. RO og orden
er absolut ikke ensbetydende med vold..

> Nej Allan, min hund springer ikke i flæsket på mig. Efter en god og
> lang gåtur slikker den enda min hånd hvis jeg beder den om det.

Ja, når *du* beder hunden om det.. For hunden gør det vel ikke frivilligt
??..

> Sådan har jeg valgt at opdrage mine børn/dyr !

Det er opdragelse anno 1803 og ikke 2003.. Det er sikkert helt fint at køre
gammeldags opdragelse, men i den sidste ende giver det bagslag.. Du føler
dig sikkert som verdens herre når du har banket dine børn/hund.. Konklusion:
du er en magtsyg stodder som åbenbart kun ka' hævde dig gennem vold..

> Det har jeg ikke noget problem med. At du har, er jeg egentlig _ret_
> ligeglad
> med.
>
> Spang

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-12-03 18:23

On Fri, 5 Dec 2003 03:00:05 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

> [...]
>
>Sådan har jeg valgt at opdrage mine børn/dyr !
>
>Det har jeg ikke noget problem med. At du har, er jeg egentlig _ret_

haha det må være en joke folk der er så primitive har sku da ikke
adgang til en computer !

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:35

Punish the deed, not the breed wrote:

> haha det må være en joke folk der er så primitive har sku da ikke
> adgang til en computer !

Jeg sad også og lurede på om det var en Troll, men desværre tror jeg den er god nok.
Der er altså nogle syge mennesker derude, man tror bare det er løgn når de først
lukker munden op og fortæller hvad der foregår inde i deres hoveder.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-12-03 20:16

On Fri, 5 Dec 2003 10:35:28 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>lukker munden op og fortæller hvad der foregår inde i deres hoveder.

tjae det kan jo godt være, stakkels hans børn hvis han er virkelig,
for de lærer at vold er vejen frem og bliver tabere ligesom deres far,
men det kan ikke forklares til sådanne typer de har sikkert selv
vokset op med vold og bliver aldrig klogere

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 14:39

> [...]
> men det kan ikke forklares til sådanne typer de har sikkert selv
> vokset op med vold og bliver aldrig klogere

Jeg tror også at har er uden for pædagoisk rækkevidde, den bedste løsning
ville nok værer at hans hund en nat bestemte sig for at aflive ham.

/Jens

Fra : Eifelvuf

Dato : 18-12-03 12:36

"Pwh" skrev d. 05-12-03 10:35 dette indlæg :

> [...]
når de først
> lukker munden op og fortæller hvad der foregår inde i deres hoveder.

Yes Jens - bare se Punish ! - jeg mener WOOOOOOW, ikke sandt ?

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 18-12-03 12:49

Eifelvuf wrote:

> Yes Jens - bare se Punish ! - jeg mener WOOOOOOW, ikke sandt ?
>
> Eifel & Co.

Nej, den får du mig ikke til at ryge på. Jeg har haft mine ture med Punish
i tidens løb og har stadig ind imellem nogle debatter hvor vi er rygende uenige.
Men der er faktisk også flere punkter hvor vi er 110% enige, og jeg synes faktisk tit
at han kommer med nogle gode indlæg, en smule provokerende måske, men der
skal du måske ikke værer den første til at råbe op (og heller ikke mig)

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 18-12-03 12:53

> Eifel & Co.

Har du læst det oprindelige indlæg, det kunne da værer mere interrasant at
vide hvad du mente om en politibetjent der sparkede sin hund som opdragelse.
I stedet for at skulle læse dine evige angreb på Punish, det er faktisk ved
at blive lidt trivielt at læse at du synes at han er et fjols, den er efterhånden feset ind hos os og ham.

/Jens

Fra : LG

Dato : 10-01-04 11:35

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3fe1952c$0$69966$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]

at blive lidt trivielt at læse at du synes at han er et fjols, den er efterhånden feset ind hos os og ham.

/Jeg har da også forlængst opgivet Punish, evige /triviele indlæg om farlige hunde, og hans manglede forståelse/snæversynet.. på ting som "han" aldrig har beskæftiget sig med eller set omkring hunde, men kun har en har menig om, så det tydeligt efterhånden som debatten skrider frem "læses mellem linjerne at manden ikke har det fjerneste begreb, hvad han taler om´ udfra den mangelfulde argumentation/viden han kommer med"
og jeg gider ikke medvirke til, at hans "Menig" skal opfattes af andre´ som værende virkeligheden.
men set et billede af tordenskjold, det har han´ og ved sikkert meget om hunde, derfor burde han også være voksen nok til at erkende ting, han ikke har forstand på...der er forskel på viden & Menig. De emner som jeg måske ikke ved så meget om.. eks. foder. Skriver punish meget om, det lyder som han der,har sat sig meget ind i tingene & ved meget.. Men så er jeg derhenne, hvor jeg springer let henover hans indlæg, fordi han i debatter udtaler sig som bedre vidende på baggrund af sin mening og kun den.. hvor jeg igennem mange år´ er kommet /trænet (bidearb/ adfærd) har fået min erfaring-- arbejdet med Tingene... Ja´ så vælger jeg ikke at tro på noget af det han skriver omkring foder´´ og det er måske lidt ærgerligt..hvis det er rigtigt... da viden er guld hver.

Men bruge energi på at debattere med en som ikke vil se objektiv på tingene, gider jeg ikke.
(OT)

Man skal ikke sparke på forsvarsløse dyr.

Mvh. LG.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 05-12-03 09:59

> Nej Allan, mine børn hader mig ikke. Den ene af dem slår sgu også 2
> af hendes 3 sønner,- og det hjælper ! RO og orden er nøgleordet her !

Hm tja er det her hvor man kan se vold avler vold ? Man kan sagtens opdrage
uden at slå.

> Nej Allan, min hund springer ikke i flæsket på mig. Efter en god og
> lang gåtur slikker den enda min hånd hvis jeg beder den om det.

Ja og slog du den ikke , ville den nok gøre det af sig selv og ikke skulle
bedes om det.

> Sådan har jeg valgt at opdrage mine børn/dyr !
>
> Det har jeg ikke noget problem med. At du har, er jeg egentlig _ret_
> ligeglad
> med.

Tja det har den danske lovgivning nu også, som du jo udmærket ved er det
ikke lovligt at slå børn og dyr.

VH
Gitte

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:32

Spangkuk wrote:

> Ja, Allan, jeg har børn.

Det var da synd for dem.

> Ja Allan, jeg har slået mine børn, også efter at "revselselsretten"
> blev fjernet.

Det havde også forbavset os andet.

> Nej Allan, mine børn hader mig ikke. Den ene af dem slår sgu også 2
> af hendes 3 sønner,- og det hjælper ! RO og orden er nøgleordet her !

Du hører da til i det forrige århundrede.

> Nej Allan, min hund springer ikke i flæsket på mig. Efter en god og
> lang gåtur slikker den enda min hånd hvis jeg beder den om det.

Det vil sige at den kun slikker din hånd hvis den får ordre til det
og ikke på eget initiativ, gad vide hvorfor.

> Sådan har jeg valgt at opdrage mine børn/dyr !

Det kan man da kalde for en falliterklæring der vil noget.

> Det har jeg ikke noget problem med. At du har, er jeg egentlig _ret_
> ligeglad
> med.

Ja, at du er ligeglad med andre levende væsner er ret hurtigt gået op for os.
Fy for satan siger jeg bare.

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 15:44

wrote:

> [...]
>
>Nej Allan, mine børn hader mig ikke. Den ene af dem slår sgu også 2
>af hendes 3 sønner,- og det hjælper ! RO og orden er nøgleordet her !

L: Ja, sådan noget går desværre i arv! Kender en som er gift med en
mand der blev slået som barn. Han tæsker sin kone idag!

Fra : KennelKipler

Dato : 05-12-03 09:20

"AG\(Amager\)" skrev d. 05-12-03 02:48 dette indlæg :
> [...]
burde
> forbydes at ha' hund fra nu af og resten af dit liv !!..

.....................klip.............

Kære Allan,

Du kan da ikke sammenligne hunde og børn. Og derfor kan du heller ikke
sammenligne deres måde at opdrages på.
Børn kan man kommunikere med, og man kan appellere til deres fornuft når
de når en bestemt alder. Hunde lever på instinkter, og du kan
kommunikere med dem gennem signaler, men det er da 2 helt forskellige
ting.

Folk som har utrolig godt styr på deres hunde, har som regel skide godt
"styr" på deres unger, for i begge tilfælde handler det om at turde
sætte grænser og lave konsekvenser hvis de brydes.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:27

> Du er endnu mere psykotisk end din hund *nogensinde* bliver !!.. Jeg
> håber at den stakkels hund en dag får nok af din "opdragelse" og
> springer direkte i flæsket på dig..

> //Allan..

Lige mine ord, og sansynligheden for at den faktisk vil gører det en dag
er faktisk slet ikke så lille. Den vil godt nok blive aflivet bagefter, men hellere
det end at leve på den måde den gør nu, og så har den fået hævn.
Jeg skal værer den første til at klappe i hænderne hvis jeg en dag hører om at den
har splittet dig ad i atomer.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 18:06

Fri, 5 Dec 2003 10:26:49 +0100, Pwh wrote:

> [...]
>Jeg skal værer den første til at klappe i hænderne hvis jeg en dag hører om at den

Tror I ikke, det er en troll, der har skrevet indlægget, for at
bringe jeres blod i kog, hvilket selvfølgelig er lykkedes, og nu
sidder tilbagelænet og nyder al postyret?

--
Mvh Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Bevar naturen...Sylt en rotte.

Fra : Pwh

Dato : 08-12-03 19:36

x Vuf x wrote:

> Tror I ikke, det er en troll, der har skrevet indlægget, for at
> bringe jeres blod i kog, hvilket selvfølgelig er lykkedes, og nu
> sidder tilbagelænet og nyder al postyret?

Det har faktisk været en offentlig hemmelighed i et par dage ;)

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 01:42

Mon, 8 Dec 2003 19:36:08 +0100, Pwh wrote:

>Det har faktisk været en offentlig hemmelighed i et par dage ;)

Nååå ok...hehe...Jeg er bagud...

Fra : Ladycatwoman

Dato : 05-12-03 04:23

> [...]
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?
>
> Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden yderligere

Hvorfor er det lige man går med sin hund uden snor og så forventer at den
går klods op ad ens ben???
Skal hunde ikke have lov til at være hunde???
Jeg har haft problemer med, at min hund trak i snoren. Det er blevet meget
bedre, men han går da ikke som en anden cirkushest, for han er for pokker da
en hund!!! Og det skal han have lov til.
Diskussionen om hvor vidt man skal slå sin hund/børn gider jeg slet ikke
ind i. Det hjælper alligevel ingenting på fjolser, der mener, det er
nødvendigt. Jeg synes, det er meget mere vigtigt at diskutere, hvor vidt
vores hunde skal være præcist, som vi gerne vil have dem, eller om de også
skal have lov til at være hunde.
Så længe min hund kommer, når jeg kalder, er god overfor mennesker og
ellers forstår at opføre sig forholdsvist normalt det meste af tiden, så har
jeg det fint med det.
Der er da ikke noget jeg elsker mere end at se ham løbe på en mark efter
sommerfugle eller bare fjolle rundt. Helt fri - helt hund.
Folk bør overveje, hvorfor de får hund. For at få en at kommandere med,
som kan opdrages til at gøre alt vi siger, eller for at få en god ven, der
er glad og kan give glæden tilbage.

Mvh Cujos mor.

Fra : Jørgen

Dato : 05-12-03 07:02

Hej Spang

Slår du også din hustru ?

Hvis du er nød til at bruge en vandrepind til afstraffelse af din
hund er det dig der har et stort problem.

Ikke at sige at man aldrig må slå en hund, der er og være visse
situationer må bliver nød til at gribe ind, men for det meste er
det ret sjælden.

Håber at du vil gå til hundetræning, og få klar gjord dine
problemer for din hund skyld.

Jørgen & Nico

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:39

> [...]
> med, som kan opdrages til at gøre alt vi siger, eller for at få en
> god ven, der er glad og kan give glæden tilbage.

Det er simpelthen det mest fornuftige jeg har læst her i gruppen nogensinde.
Har du ikke overvejet at få nogle flere hunde, de vil simpelthen få et kanongodt
liv hos dig. Bliver jeg genfødt som hund skal jeg nok kradse på din dør ;)

/Jens

Fra : Ladycatwoman

Dato : 05-12-03 10:54

> [...]
kanongodt
> liv hos dig. Bliver jeg genfødt som hund skal jeg nok kradse på din dør

Hej Jens.

Flere hunde kunne jeg skam godt tænke mig, men selvom de sikkert ville
hygge sig gevaldigt sammen, så føler jeg ikke, at jeg har overskud til
flere.
Som tidligere kattejer har jeg i den grad fundet ud af, at en hund kræver
meget mere end en kat, og hvis Cujo skal have det, som han fortjener, så
forbliver han alene hund et stykke tid endnu.
Ellers tak for de pæne ord . Jeg skriver såmænd bare, hvad jeg føler og
synes og var nok lidt naiv og tro, at vi var flest med den holdning, men det
tyder det desværre ikke altid på.

Mvh. Cujos mor.

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 14:46

Ladycatwoman wrote:
> [...]
> føler og synes og var nok lidt naiv og tro, at vi var flest med den
> holdning, men det tyder det desværre ikke altid på.

Nu regner jeg selv med at skulle have mig en hund mere til foråret, jeg har
en måske naiv ide om at den faktisk også vil kunne aflaste mig lidt forhold til Tyson.
Her tænker jeg på at lege 'hundelege' Tyson synes altså at det er sjovere meget
længere end jeg gør, så der vil en makkerinde vel kunne aflaste mig lidt ;)
Nej, der er nok lige så mange forskellige måder at have hund på som der er hundeejere,
det var mere din indstilling til det der svarede 110% overens med min egen mening.
Hvordan kan du for øvrigt udværer at have kat, det bør da værer standartudrustning
i ethvert hjem, spørg bare Punish ;)

/Jens

Fra : Ann *Dagensdyr.dk*

Dato : 05-12-03 08:52

> [...]

> på lampen. Det virker, og min, iflg. min mening, lettere psykotiske
> hund parerer ordre ! Prompte, for han ved der er flere slag på vej, hvis

Gad vide hvorfor din hund mon er blevet "lettere psykotisk" ???

Mvh. Ann
---
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet!

Fra : KennelKipler

Dato : 05-12-03 09:13

"Spangkuk" skrev d. 05-12-03 02:43 dette indlæg :
...............Klip.............
> [...]
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?
>
> Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden
....................klip...............

Kære Spang,

Det der er galt ifølge min mening er ikke at man giver sin hund et los i
røven etc. Men hvis det er blevet til en daglig rutine, og at der skal
mere end én gang til, så har man et problem.
Jeg har intet imod kontant afregning hvis situationen kræver det, men
det skal gøres så hunden fatter beskeden, for så er én gang kun
nødvendig.
-Ikke alle racer behøver samme form for opdragelse, men der er nogle
enkelte hvor man skal vide at det vitterlig _er_ en hund altså et rovdyr
og ikke et kæledyr i daglig tale.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:42

KennelKipler wrote:
> [...]
> ...................klip...............
>
> Kære Spang,
>
> Det der er galt ifølge min mening er ikke at man giver sin hund et

Går du virkeligt ind for at bruge grov vold som opdragelses af din hund.

/Jens

Fra : KennelKipler

Dato : 05-12-03 21:48

"Pwh" skrev d. 05-12-03 10:42 dette indlæg :
> Går du virkeligt ind for at bruge grov vold som opdragelses af din
hund.

Hej Jens,

Nej jeg bruger ikke grov vold, når jeg opdrager på mine hunde. Men
skulle jeg stå i en situation en dag, hvor jeg kun kunne få vendt bøtten
ved f.eks et los i røven, så ville jeg altså ikke gå udenom. F.eks i et
hundeslagsmål. Dog vil jeg dog aldrig stoppe et slagsmål ved at sparke
til min hund, for så bider den sig nok bare hårdere fat. Men bagefter
skulle hun ikke være i tvivl om at slagssmål ikke billiges.
Man skal se på situationen. Er man nødttil at gøre det til daglig for at
føle at man har styr på sin hund. Så har man ikke styr på en skid.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 22:01

KennelKipler wrote:

> [...]
> Man skal se på situationen. Er man nødttil at gøre det til daglig for
> at føle at man har styr på sin hund. Så har man ikke styr på en skid.

Ok, så misforstod jeg dig.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 10:23

> [...]
> på lampen. Det virker, og min, iflg. min mening, lettere psykotiske
> hund parerer ordre ! Prompte, for han ved der er flere slag på vej,

Du er sgu da ikke helt rask, jeg håber fandeme at der en dag er nogen
der tager den stok og gennembanker DIG med den.

> Efter dette ene, men normalt 2-3 slag med stokken, kan vi begge
> fortsætte
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?

Siden at du overhovedet kan spørge, så vil det værer spild af tid at prøve at forklarer dig det.

/Jens

Fra : Firstname Lastname

Dato : 05-12-03 11:46

Spangkuk wrote:
> Efter dette ene, men normalt 2-3 slag med stokken, kan vi begge
> fortsætte
> gåturen i ro og mag.
>
> Hvad er der galt i det ?
Simpelt spørgsmål. Din hund er bange for dig. Det kan være ret farligt at
have en hund der er bange. På et eller andet tidspunkt vil den bide dig. Nu
ved jeg ikke hvilken race det er, men nogle hunde kan være farlige når de
bider. For din egen skyld vil jeg råde dig til at holde op med at slå din
hund og finde en hundeskole der kan hjælpe jer videre.
Husk det den dag du afliver din hund fordi den "lige pludselig gik amok og
bed".

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 14:48

Firstname Lastname wrote:

> [...]
> hjælpe jer videre.
> Husk det den dag du afliver din hund fordi den "lige pludselig gik

Det kan jo værer at hunden afliver ham først.

/Jens (som INTET har tilovers for dyre og børnemishandlere)

Fra : UG

Dato : 05-12-03 13:19

Det må da være din spøg?
Hvis du mener det alvorligt, er det så uhyrligt, at jeg helt vil undlade at
kommentere det.
Det trænger nok heller ikke ind i agurken på dig!!
Hilsen Ulla
og de 4 glade vapser, der aldrig bliver slået eller sparket.
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 14:50

> Hilsen Ulla
> og de 4 glade vapser, der aldrig bliver slået eller sparket.

Så må du se at komme i gang med at tæske dem så vi kan få noget ro og orden ;)

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 15:41

Ja, det er jo ligesom dem der slår deres børn for at få dem til at
gøre hvad der bliver sagt. Børnene gør ikke hvad der bliver sagt at
respekt, men af frygt for at blive slået igen. Det samme gør din hund.
Den er bange for dig! Om jeg begriber at man kan behandle sit højt
elskede dyr på den måde!

/Louise

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-12-03 17:22

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse news:2561tv0hppo4r1vr9dsouerp9fnck7emk8@4ax.com.

> [...]
> respekt, men af frygt for at blive slået igen. Det samme gør din hund.
> Den er bange for dig! Om jeg begriber at man kan behandle sit højt

Nu synes jeg overhovedet ikke, man får indtryk af,
at Spangkuk elsker sin hund!
Ud fra hans beskrivelse, så har en en "undergiven",
som han kan tæske løs på !
Måske har han en chef, som han ikke tør sige fra over for
- så er det nemmere at lade det gå ud over hunden!
Jeg synes, at det er aldeles forfærdeligt, når folk lader deres
frustrationer og mindreværdskomplekser gå ud over de
værgeløse - i det her tilfælde børnene og hunden!

I lighed med flere andre, håber jeg også inderligt, at hunden
en skønne dag har fået nok - så den ikke slikker hans hånd,
når den kommanderes til det - men flår hele armen af ham !
Løn som forskyldt, siger man jo
- og i dette tilfælde kunne det ikke passe bedre!

Eva

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 18:34

Nej det er jeg enig med dig i, men jeg mener at de fleste af os elsker
vores dyr meget højt....

Mvh. Louise

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 19:42

> [...]
> respekt, men af frygt for at blive slået igen. Det samme gør din hund.
> Den er bange for dig! Om jeg begriber at man kan behandle sit højt

Jeg "elsker" ikke min hund. Det er en brugshund,- og hun er god til
sit job !

Spang

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 19:46

On Fri, 5 Dec 2003 19:42:00 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

>Jeg "elsker" ikke min hund. Det er en brugshund,- og hun er god til
>sit job !

L: Nej det kan du sgu godt bilde mig ind! Hun tør jo ikke gøre andet
end at makke ret når hun er så bange for dig!

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 19:50

Det er iøvrigt sjovt at din hund lige pludselig har skiftet køn! Har
du selv cuttet bollerne, eller hvad?

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 19:59

Louise Viborg wrote:
> Det er iøvrigt sjovt at din hund lige pludselig har skiftet køn! Har
> du selv cuttet bollerne, eller hvad?

Ja det er sgu rigtigt observeret, den startede ud som en hanhund her i tråden ;)
Der er vist en der er lidt forvirret oven i sit hoved ;)

/Jens

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 20:12

> Ja det er sgu rigtigt observeret, den startede ud som en hanhund her i
tråden ;)
> Der er vist en der er lidt forvirret oven i sit hoved ;)

Ups...

Hopper tilbage til det virkelige liv, det var en fornøjelse at se jer
springe rundt
med røde øjne og blodsmag i munden

Hygge

Spang

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 20:22

Spangkuk wrote:

> Ups...
>
> Hopper tilbage til det virkelige liv, det var en fornøjelse at se jer
> [...]

Tja, hvis du så viste dig at værer en Troll alligevel så er du jo bare syg i roen på en anden måde.
At drille hinanden her i gruppen er helt fint, men at lave falske indlæg bare for at
provokerer er altså noget normale mennesker stopper med omkring 12års alderen.
Men ok, underholdningsværdien var da på sin vis god nok ;)

/Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-03 19:59

> Jeg "elsker" ikke min hund. Det er en brugshund,- og hun er god til
> sit job !
>
> Spang

Hvilken slags brugshund ???

Mvh MArtin

Fra : Jørgen

Dato : 06-12-03 07:02

Spangkuk.
Du sku fanden ikke have lov til at have hund, hvis jeg en møderndig
skal du nok få stokken at mærke.

dit l... s...
du tør nok ikke at opgive dit rigtig navn, din røv.

Jørgen

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 11:46

> [...]
> skal du nok få stokken at mærke.
>
> dit l... s...
> du tør nok ikke at opgive dit rigtig navn, din røv.

Kære Jørgen

Det er ikke sandsynligt du møder mig, det er sjældent jeg går tur med
hunden på Vedelavej, ja, det er faktisk ikke sket endnu.

Men jeg er da ikke i tvivl om, at du gerne vil give mig et kærligt svip
med gummiantennen.

Hygge

Spang

Fra : bettinaP

Dato : 05-12-03 15:45

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> wrote in message
> [...]
> bekendte zumme-lyd fra sig. Reagerer han ikke på lyden, får han en
> på lampen. Det virker, og min, iflg. min mening, lettere psykotiske

hmmmm, gad vide hvad der kom først....den lettere psykotiske hund eller
stokkeslagene?

snip

> Resultatet er jo ro og orden, og vi begge kan nyde turen uden yderligere
> konflikter.

det er meget muligt du får ro og orden, men du får også en hund er ikke
stoler en milimeter på dig og formentlig dermed heller ikke på andre af din
race og det kan i værste fald endnu ud i et angreb ...på dig eller en
anden...med eller uden stok

stakkels hund

BettinaP

Fra : Pia Nave

Dato : 05-12-03 17:40

Spangkuk wrote:

Prompte, for han ved der er flere slag på vej, hvis
han ikke lystrer.

---------------------------

.....og du kan ikke se noget som helst galt i at hunden lystrer
udelukkende af frygt?!?!?
Håber _aldrig_ at du overlader andre med ansvaret for din hund.....med
mindre den selvfølgelig har frygt for alle mennesker!!! (...det ville
bestemt ikke undre mig spor hvis den har)!!

Er helt enig med Punish i grunden til at hunden er 'lettere psykotisk'
sikkert bunder i at ejeren også er det!!
At du også har lært din datter at slå for at skabe 'ro og
orden'.....hva' er da det for en gang pis at sige?!

Efter min mening er det at slå, det størst mulige tegn på svaghed!!!!

Pia

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 17:48

Pia Nave wrote:
> [...]
> orden'.....hva' er da det for en gang pis at sige?!
>
> Efter min mening er det at slå, det størst mulige tegn på svaghed!!!!

Jeg tvivler på at vi hører mere til Spangkuk her i tråden, han er kun en lille
sølle mand der skal hævde sig ved at slå på dem der ikke kan eller må forsvarer sig.
Han har nok opdaget at det var en fejl at lave det indlæg og har sikkert opgivet
at forsvarer sine perverse småsadistiske tilbøjligheder.
Nå, han vil ikke blive savnet her i gruppen af mig, hverken som skribent eller læser.

/Jens

Fra : Pia Nave

Dato : 05-12-03 17:58

Pwh wrote:

> [...]
> at forsvarer sine perverse småsadistiske tilbøjligheder.
> Nå, han vil ikke blive savnet her i gruppen af mig, hverken som skribent eller læser.

Ja, jeg tror såmænd du har ret i, at vi ikke hører mere fra ham i denne
tråd!
Men at han har indset at indlægget var en fejl.....det tror jeg sgu
næppe! Jeg tror nærmere at det var ganske tilsigtet, for at lavet lidt
ravage i gruppen.....og ja, han fik jo hvad han ønskede sig!!

Mvh. Pia

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 20:02

> Ja, jeg tror såmænd du har ret i, at vi ikke hører mere fra ham i
denne
> tråd!

Lad mig nu liiiige komme hjem først.

> Men at han har indset at indlægget var en fejl.....det tror jeg sgu
> næppe! Jeg tror nærmere at det var ganske tilsigtet, for at lavet lidt
> ravage i gruppen.....og ja, han fik jo hvad han ønskede sig!!

Fejl ?? Hvad skulle være en fejl ved mit indlæg ?

Fordi jeg ikke har samme opfattelse af dyrehold som i herinde, er det
ikke ensbetydende med, at i har ret. I har jeres mening, jeg har min.

Det er sgu da simpelt. Jeg småprygler hunden, og hun lever fint med det.

Spang

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 20:09

Spangkuk wrote:

> Lad mig nu liiiige komme hjem først.

> Fejl ?? Hvad skulle være en fejl ved mit indlæg ?

Det er i princippet en stor fejl hele dit indlæg. I min naivitet troede jeg
bare at det var gået op for dig at det ikke havde været særligt smart
at skilte så meget med dine voldelige tendenser.

> Fordi jeg ikke har samme opfattelse af dyrehold som i herinde, er det
> ikke ensbetydende med, at i har ret. I har jeres mening, jeg har min.

Nu tror jeg at der er lige så mange forskellige måder at holde hund på
herinde som der er skribenter.
Men din måde at have dyr og børn på er der af gode grunde lovgivet imod.

> Det er sgu da simpelt. Jeg småprygler hunden, og hun lever fint med
> det.

Det er jo lidt svært at spørge hende/ham, men vi er nogle stykker der har vores tvivl.

/Jens

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 05-12-03 20:58

Spangkuk wrote:

> Lad mig nu liiiige komme hjem først.

> Fejl ?? Hvad skulle være en fejl ved mit indlæg ?

Har du læst samtlige indlæg ??.. Hvis du har, har du sikkert også fundet
fejlene, ikk ??..

> Fordi jeg ikke har samme opfattelse af dyrehold som i herinde, er det
> ikke ensbetydende med, at i har ret. I har jeres mening, jeg har min.

Så er det *fandme* underligt at der er de første 20 der skriver herinde at
du er *syg* oven i krydderen !!.. *Hvem* har så ret og ikke ret ??.. Dig som
står Palle alene i verden med din psykopatiske holdning, eller de 20 som
skriver at du har en sindsyg måde at "opdrage" din hund på ??!!..

> Det er sgu da simpelt. Jeg småprygler hunden, og hun lever fint med
> det.

Du er til at *brække* sig over !!.. Sygelig, psykopatisk og hvad der ellers
findes af ord i den katagori !!.. Mon ikke du for alvor skulle overveje at
kontakte foreningen af sindslidende ??.. *Kæft* du er langt ude på Lars
Tyndskids marker !!..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 19:45

> At du også har lært din datter at slå for at skabe 'ro og
> orden'.....hva' er da det for en gang pis at sige?!
>
> Efter min mening er det at slå, det størst mulige tegn på svaghed!!!!

Jamen, det virker ! Jeg har sq ikke tid til at diskutere med kræet,
hvis vi skal gennemføre en opgave. Et vink fra mig, og vi er i gang.

Hvad i alverden er der galt i det ????

Spang (der er ved at blive GODT mopset over folks sygelige forhold
til deres dyr)

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 19:54

Der bor en mand her i vores lille by, som har en pænt stor labrador.
HAN forstår sgu at opdrage sin hund efter alle kunstens regler! Han
går aldrig med den i snor og den bliver altid hos ham, også selvom jeg
kommer gående med min hanhund De to snakker tit sammen når vi
mødes, men han kommer først hen når hans ejer siger til. Denne hund er
opdraget med fast men kærlig hånd. Det er simpelthen skønt at se
Han har haft en anden hund før denne, og den var ligeså flot opdraget.
Helt uden vold og angst

Mvh. Louise

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 19:55

Spangkuk wrote:

> Jamen, det virker ! Jeg har sq ikke tid til at diskutere med kræet,
> hvis vi skal gennemføre en opgave. Et vink fra mig, og vi er i gang.

Må man spørge hvad du bruger hende til.

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-12-03 21:11

"...

> Må man spørge hvad du bruger hende til.
>
> /Jens

Før Spang-kuk-i kasketten indrømmede, at han kun har skrevet
sine indlæg for at provokere, ville jeg have sagt,
at han primært bruger sin hund til at afreagere på!

Om han overhovedet har en hund, er uvist - men jeg håber det ikke!

Eva

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 21:20

>Om han overhovedet har en hund, er uvist - men jeg håber det ikke!

Jeg har hund

Spang

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 05-12-03 21:07

Spangkuk wrote:

> Jamen, det virker ! Jeg har sq ikke tid til at diskutere med kræet,
> hvis vi skal gennemføre en opgave. Et vink fra mig, og vi er i gang.

Der er sq da heller ikke nogen der siger at du skal diskutere med hunden..
Ka' du ikke nøjes med at styre din hund med stemmen, ligesom flertallet af
*ansvarlige* hundeejere, så er du så ganske afgjort uværdig til nogensinde
at eje noget der bare ligner en hund !!..

> Hvad i alverden er der galt i det ????

*Læs* for helvede hvad folk skriver !!!!..

> Spang (der er ved at blive GODT mopset over folks sygelige forhold
> til deres dyr)

Hvis jeg er sygelig fordi jeg har et humant forhold til min hund og til dyr
i det hele taget, så er jeg *glad* for at være sygelig !!..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Spangkuk

Dato : 05-12-03 21:19

Troll !

For at bruge af dit ordforråd.:

FUCK hvor var du nem mand

Spang

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 21:22

*LOL* den var god!!! *GG* Tak for underholdningen denne fredag aften
)

Fra : Pwh

Dato : 05-12-03 22:05

Louise Viborg wrote:
> *LOL* den var god!!! *GG* Tak for underholdningen denne fredag aften
> )

Jeg må indrømme at jeg syntes at det var en anelse for umodent.
Det er sjovt som nogle mennesker ser en fornøjelse i at ødlægge det for andre.
Sikken dog et fjols, men det var da glædeligt at hører at det ikke var virkelighed.

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 22:09

Hej Jens!
Jeg håber for søren da ikke du tror jeg mener ovenstående! Jeg
gider bare ikke hidse mig op over sådan et fjols! Det er jo det han
vil have

Mvh. Louise

On Fri, 5 Dec 2003 22:04:48 +0100, "Pwh"

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 11:16

Louise Viborg wrote:
> [...]
> Jeg håber for søren da ikke du tror jeg mener ovenstående! Jeg
> gider bare ikke hidse mig op over sådan et fjols! Det er jo det han

Det troede jeg faktisk at du gjorde, ens opfattelse af humor er jo så forskellig ;)
Den slags fjolser er vi da normalt forskånet for her i gruppen og jeg ser dem
aldrig i motorcykelgruppen hvor jeg kommer mest, det var derfor jeg som det
naive menneske jeg er til tider slugte hans historie rådt. Jeg kunne såmænd også
godt have grinet af det hvis han i sin anden posting havde sagt at det var en joke.
Fjolset kørte den simpelthen for langt ud, og havde fortsat hvis han ikke var blevet afsløret.

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-12-03 11:29

Hvis jeg syntes det var sjovt, havde jeg nok givet manden ret i at det
var den rigtige måde at opdrage sin hund på. Mit indlæg var IRONISK
ment. Er der ikke plads til det her?

On Sat, 6 Dec 2003 11:15:40 +0100, "Pwh"

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 12:08

Louise Viborg wrote:
> Hvis jeg syntes det var sjovt, havde jeg nok givet manden ret i at det
> var den rigtige måde at opdrage sin hund på. Mit indlæg var IRONISK
> ment. Er der ikke plads til det her?

Rolig nu ;) jeg misforstod dig bare og længere er den ikke, det skrev
jeg da pænt med smiley og det hele, det var bestemt ikke et angreb på dig
men en misforsåelse fra min side, ok ;)

Ps det er alstå en god ide at komme med sit reply efter det oprindelige
indlæg lige som 99% af vi andre gør efterhånden ;)

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-12-03 22:17

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3fd0f2ef$0$95010$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Sikken dog et fjols, men det var da glædeligt at hører at det ikke var virkelighed.

Jeg har nu også svært ved at se det morsomme
- men det er da glædeligt, at det tilsyneladende var fri fantasi
- man kan jo aldrig vide sig sikker!!

Eva

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-03 22:37

Hej Eva!
Det var altså ikke fordi jeg synes det er sjovt...sorry...giv manden
var han vil have istedet for, så gør han det nok igen...

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-12-03 22:51

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse news:jju1tvg7houpm314udaf8m1b3um61am2jq@4ax.com
> Hej Eva!
> Det var altså ikke fordi jeg synes det er sjovt...sorry...giv manden
> var han vil have istedet for, så gør han det nok igen...

Hej Louise!

Jeg kunne nu heller ikke tro, at du fandt mandens barnagtigheder morsomme!

Og du har ret - ironi er tit bedre end at hidse sig op,
for det er jo netop formålet med, at folk skriver provokerende indlæg
- at få andre til at fare i flint!
Så hygger de sig rigtigt - underlig fornøjelse, men dem om det!

mvh Eva

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 11:20

Eva Schmidt wrote:
> [...]
> - at få andre til at fare i flint!
> Så hygger de sig rigtigt - underlig fornøjelse, men dem om det!

Jeg synes på sin vis at det kan værer ok at skrive lidt provokerende indlæg,
det kan jo få nogle føelser og meninger frem som folk ellers havde holdt for sig selv.
Men at diske op med disiderede løgnehistorier hører altså hjemme i børnehaven.

/Jens

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 05-12-03 23:17

Spangkuk wrote:
> Troll !
>
> For at bruge af dit ordforråd.:
>
> FUCK hvor var du nem mand
>
> Spang

Tjae, måske jeg er nem, men det gør dig nu ikke mindre psykopatisk i mine
øjne.. Har kigget lidt på tidligere tråde hvor du har skrevet indlæg, og du
er åbenbart kun sat i verden for een eneste ting, trolling.. Sådanne idioter
som dig burde ikke være blevet mere end til en klat på lagenet.. En gammel,
efterhånden slidt frase; Få dig et liv psyko..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 11:25

AG(Amager) wrote:

> [...]
> mine øjne.. Har kigget lidt på tidligere tråde hvor du har skrevet
> indlæg, og du er åbenbart kun sat i verden for een eneste ting,

Ja Spang har da opnået det at der ikke er nogen der i fremtiden gider
at ofre 2 sekunder på hans indlæg. Hvis han har hund som han skriver
så er han sikkert også den type der finder stor fornøjelse i at drille og narrer den.
Den er jo et dejligt nemt offer så han selv kan føle sig ovenpå, et sølle menneske siger jeg bare.

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-12-03 11:31

Manden må have et meget kedeligt og ensomt liv. Jeg tror det er hans
måde at få opmærksomhed på.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-12-03 06:08

On Fri, 5 Dec 2003 19:45:11 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

>Jamen, det virker ! Jeg har sq ikke tid til at diskutere med kræet,
>hvis vi skal gennemføre en opgave. Et vink fra mig, og vi er i gang.
>
>Hvad i alverden er der galt i det ????

,haha jeg tror stadig ikke på at du findes i virkligheden du er
simpelthen for dum til at være en virkelig person !

>Spang (der er ved at blive GODT mopset over folks sygelige forhold
>til deres dyr)

,,,,,,,,haha du er sku for sjov men hvis du fantes i virkligheden
var det sådan en som dig der skulle have spændt hænder og fingre op i
en skruestik og knust alle knogler så du ikke kunne slå børn og hunde
mere nogensinde ! men du er en joke, jeg ved godt at der findes folk
som dig, men ikke nogen der blærer sig med det og samtidig har adgang
til en computer ! det hænger nemlig bare ikke sammen men du fik da
sat gang i den

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 21:40

> ,,,,,,,,haha du er sku for sjov

Det er der i allerhøjeste grad delte meninger om, men jo, det mener
jeg også

>du er en joke, jeg ved godt at der findes folk som dig

Ja, men vi er få...meget få !

Jeg må til gængæld erkende, at mit TROLL-indlæg blev afsløret
herinde på dk.fritid.dyr.hund....og det er første gang det sker !

Men udelukkende min egen skyld. Som en vågen debattør bemærkede,
så skiftede min hund køn. ØV...vil dog lige afsløre, at hunden skiftede
køn for at få mere sympati, hunnerne er lettere at få sympati for.

Om det er mand, mus eller menneske er tilsyneladende underordnet.

> men du fik da sat gang i den

Ja

Hygge

Spang

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 06-12-03 21:56

On Sat, 6 Dec 2003 21:40:16 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

> [...]
>køn for at få mere sympati, hunnerne er lettere at få sympati for.
>
>Om det er mand, mus eller menneske er tilsyneladende underordnet.

Hvad er formålet med sådan et troll-indlæg?

Mvh
Søren

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 21:56

> Hvad er formålet med sådan et troll-indlæg?

Det er humor !

Nogle griner af børn der falder af gyngen, nogle elsker Scare Tactics,
jeg selv råhygger, når folk tager tilfældig information og gør det til
et
mål i livet at hade denne.

Manipulation med laveste fællesnævner kalder vi det i kredsen.

Simpelt !

Spang

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 22:01

så ser det ud til at jeg vinder i år.

Jeg har _suverænt_ den længste tråd

Præmien ?

2 dages ophold for 2 på en Dansk kro.

Spang

Fra : Pwh

Dato : 06-12-03 22:46

Spangkuk wrote:
> så ser det ud til at jeg vinder i år.
>
> Jeg har _suverænt_ den længste tråd
>
> Præmien ?
>
> 2 dages ophold for 2 på en Dansk kro.
>
> Spang

Er i bare pisseligeglade med at i ødelægger det for andre, det er sgu da toppen af egoisme.
Hvorfor ikke bruge tiden til at debaterer fornuftigt i stedet for. Det hjælper jo ikke engang
at komme dig i et killfilter, du skifter vel navn som vi andre skifter underbukser.

Men en lille advarsel, i en af de andre grupper hvor jeg komme meget er der en del IT-eksperter,
hvis jeg opdager at du laver sådan et stunt en gang mere her i gruppen skal jeg få dem til at hjælpe mig
med at opsporer din IP-adresse og få dig bandlyst fra alle NG's hvis det overhovedet er muligt.
Så fis et andet sted hen med dine barnagtigheder og lad voksne mennesker værer i fred.

/Jens

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 22:55

> [...]
hjælper jo ikke engang
> at komme dig i et killfilter, du skifter vel navn som vi andre skifter

Ja, i år (og 3 uger mere) hedder jeg Spangkuk.

> [...]
det overhovedet er muligt.
> Så fis et andet sted hen med dine barnagtigheder og lad voksne

Det _eneste_ der, i år, kan sammenlignes, er min IP.

Men da jeg ikke, ligesom de foregående 3 år, hverken har truet dig eller
på anden
måde brudt dansk lovgivning, kan du blot pisse i havet og håbe jeg en
dag vil svømme i det.

Der står du nu !

Nøgen, uden ret, uden forstand og med buksene nede...

Er det nu jeg skal sutte dine blottede lemmer ?

Spang

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 07-12-03 00:37

Spangkuk wrote:

> [...]
>
> Der står du nu !
>
> Nøgen, uden ret, uden forstand og med buksene nede...
>
> Er det nu jeg skal sutte dine blottede lemmer ?

Åh, du er jo så klog så man føler sig underlegen i dit "selskab".. Det ka'
godt være at du hverkan har truet eller noget i den retning, men du har sq
stadig misbrugt denne nyhedsgruppe for din egen fornøjelses skyld.. Et
abuseklage er på vej til CC.. Lav tilstrækkelige mange troll-indlæg og din
forbindelse bliver lukket.. Kig i din udbyders regler og betingelser hvis du
ikke tror på mig.. Så fis du bare ud og svøm lidt rundt i det hav Jens har
pisset i, for der ender du måske alligevel.. Du er så skideklog i din egen
verden.. Du er ikke andet end en sindsvag lille stodder som åbenbart mangler
noget, måske et liv ??.. Næste gang du får perverse tendenser, så find en
anden måde at komme af med dine seksuelle fustrationer på..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Spangkuk

Dato : 07-12-03 01:22

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:07

Spangkuk wrote:

> Ja, i år (og 3 uger mere) hedder jeg Spangkuk.

Ja, det var også mit gæt.

> skal jeg få dem til at hjælpe mig
>
> Det _eneste_ der, i år, kan sammenlignes, er min IP.

Der kommer jo et dejligt lang år næste år, og får jeg færden af dig igen i
en Troll sammenhæng, så skal jeg gerne ofre nogle timer på at få dig opsporet og bandlyst.
Det er en velment advarsel, tag mod den eller lad værer.

> Men da jeg ikke, ligesom de foregående 3 år, hverken har truet dig
> eller på anden
> måde brudt dansk lovgivning, kan du blot pisse i havet og håbe jeg en
> dag vil svømme i det.

Sikken en gang fordrukkent sludder at lukke ud, passer meget godt med dit nivau.

> Er det nu jeg skal sutte dine blottede lemmer ?
>
> Spang

Satans så sprøde nogle mennesker bliver når de kan gemme sig i en NG.

/Jens

Fra : Spangkuk

Dato : 07-12-03 23:08

> Satans så sprøde nogle mennesker bliver når de kan gemme sig i en NG.

,,,tråden bliver længere, og længere, og længere.....

Spang

(jeg har trollet, men i bliver ved med at fodre mig)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-12-03 08:35

On Sun, 7 Dec 2003 23:07:33 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

>,,,tråden bliver længere, og længere, og længere.....
>
>Spang
>
>(jeg har trollet, men i bliver ved med at fodre mig)

ja og tænk hvis nogen finder frem til dig via dit ip-nummer, så kan
det jo være at du bliver fodret med knytnæver, for dine bemærkninger
om at slå børn og hunde ville det stadig være humor ?

Fra : Spangkuk

Dato : 08-12-03 06:39

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-12-03 07:05

On Sun, 07 Dec 2003 23:35:19 -0800, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrote:

>ja og tænk hvis nogen finder frem til dig via dit ip-nummer, så kan
>det jo være at du bliver fodret med knytnæver, for dine bemærkninger
>om at slå børn og hunde ville det stadig være humor ?

L: Jaaa...jeg tror sgu han ville nyde det...at få lidt af sin egen
medicin!

Fra : Spangkuk

Dato : 08-12-03 08:57

> ja og tænk hvis nogen finder frem til dig via dit ip-nummer, så kan
> det jo være at du bliver fodret med knytnæver, for dine bemærkninger
> om at slå børn og hunde ville det stadig være humor ?

Apropos humor, så har du det vist bedst med din egen. Din nedenstående
kommentar drejer sig om dit link til

http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

"... men den er jo dybest set nok
heller ikke så seriøst ment, men det er da sjovt når nogen opfatter
den seriøst "syntes jeg" for det er nemlig ikke til at tage seriøst
syntes jeg "

Det er den tykkeste dobbelmoral jeg har set i år

Men du har ret, det _er_ sjovere når nogle opfatter noget useriøst
seriøst.

Her var det dig der hoppede på limpinden. Er det derfor det er så
_ualmindeligt_
svært at grine med ?

Spang

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-12-03 19:06

On Mon, 8 Dec 2003 08:56:52 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

> [...]
>seriøst.
>
>Her var det dig der hoppede på limpinden. Er det derfor det er så

,,,,,,,,der er ikke meget grin ved at spøge med at man slår børn, der
går grænsen ! vær du glad for at du kan gemme dig her, for hvis du
havde sidet i fængsel havde du ikke overlevet lang tid med de
bemærkninger om at slå børn !eller hvis dine naboer vidste at du gik
rundt og sagde den slags ! undervuder aldrig hvor sure folk kan blive
hvis de er i tvivl om børn bliver slået eller udnyttet !

jeg tør godt stille mig op i en hundepark og komme med grove
kattehistorier !det har jeg da gjort før men tør du stille dig op
og joke med at du slår børn ?? den slags kan gå galt !selv den mindste
mand/far kan blive et uhyre hvis han bliver nervøs for sine børn ! og
det gælder om at kende grænserne ! intet med dobbelmoral at gøre, der
er ting man bare ikke laver sjov med ! og en af tingene er mishandling
af børn. Og hvis man gør det så er det efter min mening at leve livet
lidt farligt, men som sagt er jeg ligeglad med hvad du skriver, men
der er andre der ikke er ! og det burde du nok tænke over hvis du kan
tænke så langt, børnemishandling er ikke noget man laver jokes om !
med mindre man er selvdestruktiv

Fra : Spangkuk

Dato : 08-12-03 10:35

> ,,,,,,,,der er ikke meget grin ved at spøge med at man slår børn, der
> går grænsen !

Ja, _din_ grænse, min egen er langt fra nået.

MEN, nu kan der vist ikke hives mere sjov ud af denne tråd.

Jeg smutter igen, det var en fornøjelse !

Hygge og ehh, forresten,- Glædelig Jul !

Spang

Unsubscribe :dk.fritid.dyr.hund

Fra : Pwh

Dato : 08-12-03 19:43

Spangkuk wrote:

> Unsubscribe :dk.fritid.dyr.hund

Herligt, så fik vi alligevel skræmt den lille sølle tøsedreng væk.
Gad vide hvem der nu står for skud.

/Jens

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 08-12-03 21:21

On Mon, 8 Dec 2003 19:43:09 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Herligt, så fik vi alligevel skræmt den lille sølle tøsedreng væk.
>Gad vide hvem der nu står for skud.
>
>/Jens

Det tror jeg ikke. Jeg tror han trak sig tilbage yderst tilfreds med
sig selv og den "flotte" lange tråd som alle jeres indlæg har hjulpet
ham med at få.

Nu går han til en anden nyhedsgruppe og for at prøve at slå sin
rekord, og vender på et tidspunkt tilbage hertil når han er blevet
endnu dygtigere til at lave troll-indlæg, måske ved i en periode først
at "kamouflere" sig som almindelig ng-bruger.

Watch out! Don't feed the troll!!

Mvh
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-12-03 15:43

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er andre der ikke er ! og det burde du nok tænke over hvis du kan
> tænke så langt, børnemishandling er ikke noget man laver jokes om !

Sangen "Alle Børnene" blev da ellers meget populær, og den handler da stort
set ikke om andet.

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 08-12-03 19:42

Punish the deed, not the breed wrote:
> børnemishandling er ikke noget man laver jokes om !
> med mindre man er selvdestruktiv

Kloge ord fra Punish.

/Jens (der kan grine af det meste, men ikke alt)

Fra : Pwh

Dato : 08-12-03 19:38

Spangkuk wrote:

> ,,,tråden bliver længere, og længere, og længere.....
>
> Spang
>
> (jeg har trollet, men i bliver ved med at fodre mig)

Ja, det må snart værer rekord i trådlængde her i gruppen ;)
Og nu er det ovenikøbet lykkedes dig at få den kørt over i
noget der er totalt OT

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-12-03 23:02

On Sat, 6 Dec 2003 22:45:44 +0100, "Pwh"
> [...]

>at komme dig i et killfilter, du skifter vel navn som vi andre skifter underbukser.

,,hvis du har et godt killfilter så tager det hele navnet og
ipadressen emailadressen og det hele med og sletter det som om det
aldrig har været der . Sådan et bruger jeg, da der er en enkelt syg
person som jeg ikke vil bruge tid på, og medmindre han skifter
netudbyder eller computer kommer jeg aldrig til at læse hans indlæg
men jeg må indrømme at jeg gennemskuede ham spunkfyren med det
samme, jeg griner nu bare af det, men jeg er nok også lidt special jeg
griner jo også imens jeg tæver og kaster rundt med skæghunde i skoven

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 07-12-03 14:24

> [...]

,,,,er det så god skik at slå sin hund med en lang pind der hvor du
kommer fra ? ?? måske den er lettere psykotisk fordi du slår den , det

Dette indlæg skrev du d. 5-12, og det viser med al tydelighed at du bestemt
ikke havde gennemskuet ham..

> [...]

men det kan ikke forklares til sådanne typer de har sikkert selv
vokset op med vold og bliver aldrig klogere

Dette indlæg skrev du samme dag, bare lidt senere.. Da grinede du sq ikke..
Hvorfor ikke indrømme at du hoppede på den fra starten af ligesom alle os
andre ??..
Så pisseklog og gennemskuende er du nu heller ikke Punish.. Stil iøvrigt dit
ur til den rigtige tid..

//Allan..
--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-12-03 23:38

On Sun, 7 Dec 2003 14:24:17 +0100, "AG\(Amager\)"
<scorp@fuckspammad.dk> wrote:

> [...]
>havde du måske ikke tænkt på ?
>
>Dette indlæg skrev du d. 5-12, og det viser med al tydelighed at du bestemt

,,haha læs nu alle indlægene igennem inden du prøver at spille smart
og citere ikke jeg skrev at HVIS han virkelig fantes osv ! hvis du
fantes skrev jeg ! han findes ikke som jeg skrev fra starten og
nej at mit ur går forkert er da også tegn på at jeg ikke er klog haha
klart lad dog være med at hidse jer op over sådan noget det er jo
jul snart hjerternes fest

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:26

> ,,hvis du har et godt killfilter så tager det hele navnet og
> ipadressen emailadressen og det hele med og sletter det som om det
> aldrig har været der .

Det må jeg så sætte mig lidt bedre ind i kan jeg hører, men man bliver
vel stadig belæmret med hans bræk via de andres reply's, eller hur ?.

> Sådan et bruger jeg, da der er en enkelt syg
> person som jeg ikke vil bruge tid på, og medmindre han skifter
> netudbyder eller computer kommer jeg aldrig til at læse hans indlæg

Det skulle vel ikke være Eifeltårnet

> men jeg må indrømme at jeg gennemskuede ham spunkfyren med det
> samme, jeg griner nu bare af det, men jeg er nok også lidt special jeg
> griner jo også imens jeg tæver og kaster rundt med skæghunde i skoven

Rigtigt, du fangede ham vist ret hurtigt, du er nok blevet paranoid af
at rædbrække alle de skæghunde ;)

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-12-03 06:16

On Sun, 7 Dec 2003 20:26:11 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Det må jeg så sætte mig lidt bedre ind i kan jeg hører, men man bliver
>vel stadig belæmret med hans bræk via de andres reply's, eller hur ?.

,,,,,,jo det vil altid være ireterende, og det kan man vist ikke lige
gøre noget ved, du skal bare hente den nye "agent" newsreader, jeg
tror at den er den bedste, også hvad killfiltre angår.

>Det skulle vel ikke være Eifeltårnet

,,jo når en begynder at vil køre helige korstog imod en som person"som
personen skrev", så bliver det sku for meget spild af tid
almindelige provokationer kan da være meget sjove men det kan nu også
kamme over skulle jeg mene .

>Rigtigt, du fangede ham vist ret hurtigt, du er nok blevet paranoid af
>at rædbrække alle de skæghunde ;)
>
>/Jens

,,,,,,,, men har ikke ordnet nogen i dag vi var iøvrigt ude på din
eng men mødte ikke din "ven" med bokseren, så havde den nok også
blevet hapset i stykker hvis han ikke havde haft styr over den og
det havde jo været synd for så havde han vel sparket endnu mere til
den, men han var vel blevet derhjemme og sparke til den, har du fået
sagt noget til ham ?

Fra : Pwh

Dato : 08-12-03 19:50

> [...]
> personen skrev", så bliver det sku for meget spild af tid
> almindelige provokationer kan da være meget sjove men det kan nu også

Jeg har desværre misset den tråd, men hvis han virkeligt har skrevet det
så er han også for langt ude på overdrevet. Sørgede du for at gemme
hans indlæg som evnt bevisbyrde hvis du nogensinde skulle få probs.

> ,,,,,,,, men har ikke ordnet nogen i dag

Så har du garanteret abstinenser ;)

> [...]
> det havde jo været synd for så havde han vel sparket endnu mere til
> den, men han var vel blevet derhjemme og sparke til den, har du fået

Jeg har heldigvis ikke mødt ham siden, men jeg plejer at se ham ca 1 gang om
ugen så det er kun et spørgsmål om tid. Faren ved at jeg siger noget til ham er
jo bare at han måske går amok på mig i stedet for. Men rygtet er jeg godt i gang med at sprede.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 09-12-03 18:38

> [...]
>jo bare at han måske går amok på mig i stedet for. Men rygtet er jeg godt i gang med at sprede.

,,,,det er nok også det eneste man kan gøre, herude er der også et
alkoholikerpar med en hjernedød collie som jo nok er det fordi de
tæver den hjemme i deres indkørsel, og den får lov til at side uden
for en af bodegaerne i flere timer imens de drikker sig stive, jeg har
prøvet at sige noget til hende men det er helt umuligt, med min gamle
hund sagde de bare at min hund var sindsyg fordi han gik amok over at
deres collie som den eneste hund nogensinde gjorde, da min var voksen,
sprang op og pinkede ham *lol* jeg troede ikke mine egne øjne da det
skete, men den gjorde det på alle hunde, stakkels hund, men ejerene er
slet ikke til at tale med .

Fra : J S L

Dato : 07-12-03 14:26

"Pwh" skrev:

> [...]
>din IP-adresse og få dig bandlyst fra alle NG's hvis det overhovedet er
>muligt. Så fis et andet sted hen med dine barnagtigheder og lad voksne

Dav... :C)

Helt ærligt Jens.... hvis ikke "du holder op med at spytte, så henter jeg
min far..." metoden hjælper sq da ikke på en som Spangkuk. Nu er det dig der
er barnlig.

Ja, det er pi... træls at se på det han/hun skriver: Så spring det dog over
istedet for at skabe dig som du gør, det samme gælder for AG(Amager), og
alle andre.

Men det er nu sjovt at se at han/hun i den grad har taget jer to ved "røven"

Mvh
Jaime

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 07-12-03 14:39

J S L wrote:

> [...]
>
> Ja, det er pi... træls at se på det han/hun skriver: Så spring det
> dog over istedet for at skabe dig som du gør, det samme gælder for

Jeg vil da skide på hvad du mener.. Jeg har forlængst sendt en abuse til CC
over mandens misbrug af NG..

> Men det er nu sjovt at se at han/hun i den grad har taget jer to ved
> "røven"

Hvis du nu læste *hele* tråden, vil du se at det absolut ikke kun er Jens og
mig som idioten har taget røven på.. Jens og mig er måske bare de eneste som
gider at gøre noget ved det.. Bl.a. ved at stoppe mandens trolleri.. Det er
absolut ikke hans første troll-indlæg, og bliver nok heller ikke det sidste
hvis han får lov til at forsætte.. Hvem ved, måske det går udover dig næste
gang ??.. *Igen* gælder samme gamle regel, læs, tænk, skriv.. Du har
tilsyneladende ikke gjort de 2 første ting..

> Mvh
> Jaime

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : J S L

Dato : 07-12-03 14:49

"AG(Amager)" skrev:

>Du har
>tilsyneladende ikke gjort de 2 første ting..

Jo....det har jeg. Måske du bare skulle gøre noget ved problemet. Hvilket du
skriver at du "har" gjort. I stedet for at skabe dig som du gør......fjog..
:C)

Jaime

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 07-12-03 14:59

J S L wrote:

> Jo....det har jeg. Måske du bare skulle gøre noget ved problemet.
> Hvilket du skriver at du "har" gjort. I stedet for at skabe dig som
> du gør......fjog..
>
> Jaime

Skal jeg forwarde den mail som jeg har sendt til CC for at bevise at jeg
rent faktisk *har* smækket en abuse afsted ??.. Jeg er iøvrigt færdig med at
"skabe" mig overfor Spang og iøvrigt også overfor dig.. Sig til hvis du vil
ha' en kopi af mailen..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:20

J S L wrote:

> Jo....det har jeg. Måske du bare skulle gøre noget ved problemet.
> Hvilket du skriver at du "har" gjort. I stedet for at skabe dig som
> du gør......fjog..
>
> Jaime

Det ene øjeblik er man barnlig hvis man vil gører noget ved sagen og
det næste øjeblik opforordrer du til at vi skal gører noget ved sagen,
hvad mener du egenligt.

/Jens

Fra : Verner

Dato : 07-12-03 18:43

On Sun, 7 Dec 2003 14:38:58 +0100, "AG\(Amager\)"
<scorp@fuckspammad.dk> wrote:

>Jeg vil da skide på hvad du mener.. Jeg har forlængst sendt en abuse til CC
>over mandens misbrug af NG..

Stærkt - godt vi har nogle virkelig handlekraftige personer der kan
tage sig af denne slags meget alvorlige ting !

mvh

Verner

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:21

Verner wrote:

> Stærkt - godt vi har nogle virkelig handlekraftige personer der kan
> tage sig af denne slags meget alvorlige ting !

Jeg sidder også og klapper i mine små hænder.

/Jens

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-12-03 15:24

On Sun, 7 Dec 2003 14:26:00 +0100, "J S L" <J S L@privat.dk> wrote:

>Men det er nu sjovt at se at han/hun i den grad har taget jer to ved "røven"

L: Det er da en fudstændig menneske ting at reagere når man høre om et
dyr der blvier mishandlet! Så jeg synes absolut ikke der er nogen der
er taget ved røven her. Vi reagere bare som vi ville reagere i hvert
andet tilfælde...

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:17

J S L wrote:

> Dav... :C)
>
> Helt ærligt Jens.... hvis ikke "du holder op med at spytte, så henter
> jeg min far..." metoden hjælper sq da ikke på en som Spangkuk. Nu er
> det dig der er barnlig.

Tja, hvis du synes at Spangkuk og hans slæng er velkommende i NG's
så har du tabt mig et eller andet sted. Det var ikke for at true Spangkuk
at jeg skrev det, men kan sammenlignes med en hund der knurrer inden den bider.
Det er vel mest fair at give folk en advarsel og så håbe på at de tager den til efteretning.

> Ja, det er pi... træls at se på det han/hun skriver: Så spring det
> dog over istedet for at skabe dig som du gør, det samme gælder for
> AG(Amager), og alle andre.

Jo, men det kan jo tage et stykke tid inden at man opdager at det er en Troll,
eftersom at de åbenbart dyrker det som en hobby er de sikkert rimeligt gode til det efterhånden.
Og det er jo faktisk der faren for en gruppe som denne ligger, at vi til sidst bliver mistroiske overfor
alt og alle der laver lidt 'skæve indlæg'.

> Men det er nu sjovt at se at han/hun i den grad har taget jer to ved
> "røven"

At du deler han humor skuffer mig dybt, der er måske et medlem mere til hans flok på vej ?.

/Jens

Fra : Pia Nave

Dato : 06-12-03 23:13

Spangkuk wrote:
> så ser det ud til at jeg vinder i år.
>
> Jeg har _suverænt_ den længste tråd

Egotripper!! Der er folk der rent faktisk betaler penge for at hente din
latterlige 'rekord' ned fra nettet.....
Synes ærlig talt du er for ringe, at spilde folks tid på sådan en gang pis!

Pia

Fra : Spangkuk

Dato : 06-12-03 23:21

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-12-03 03:07

Nu er jeg opvokset i provisen. Hver fredag/lørdag aften blev der delt tørre
tæsk ud efter en ganske forudbestemt mønster. En person vil slås, derfor
flyver han rundt og provokere så mange så mulig for at opnå dette ønske, på
et tidspunkt møder han en som er lige så klog som sig selv, som ikke bare er
ligeglad, og som ikke kan tåle at høre at hans mor er en luder, og derfor
tager kampen op.........Hvem er klogeste???.
Når den person der så er faldet i "fælden" har fået tæsk, prøver at at rejse
sig ved at sige "jeg ved hvor du bor" (overført: jeg finder din IP, og
kommer efter dig). Tjaaaaa ja så bliver jeg sgu næsten helt glad, for kommer
jeg sgu alligevel ikke fra danmarks mest primitive by

Peter

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 14-12-03 04:01

Peter Andersen wrote:
> [...]
> din IP, og kommer efter dig). Tjaaaaa ja så bliver jeg sgu næsten
> helt glad, for kommer jeg sgu alligevel ikke fra danmarks mest

Og hvor vil du så lige hen med det i dette forum ??..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-12-03 15:29

"AG(Amager)" <scorp@fuckspammad.dk> wrote in message

> Og hvor vil du så lige hen med det i dette forum ??..
Tjaaa det kan netop du jo prøve at overveje en ekstra gang!!!!

Fra : /Ole

Dato : 14-12-03 08:41

Med mindre det er nogle ualmindelig kloge hunde, der kan finde IP adresser,
har jeg sgu lidt svært ved at se, hvad det har med news:dk.fritid.dyr.hund
at gøre, men da du har skrevet det kl. 3.07 regner jeg med, at du har
tømmermænd nu, eller stadig er stinkende stiv.

/Ole

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-12-03 15:32

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> at gøre, men da du har skrevet det kl. 3.07 regner jeg med, at du har
> tømmermænd nu, eller stadig er stinkende stiv.

Hej Ole
Lidt beruset er man vel altid. Men det med IP adressen referer til en
tidliger trussel af AG i denne tråd pga. af denne troll

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 15-12-03 01:40

Peter Andersen wrote:
> "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message

> Hej Ole
> Lidt beruset er man vel altid. Men det med IP adressen referer til en
> tidliger trussel af AG i denne tråd pga. af denne troll

Hvad i hede hule helvede fabler du om ??.. Hvilken trussel ??.. I hvilken
tråd ??.. Hvis du fabler om den abuse mod Spangkuk, så *er* den skam sendt
afsted.. Det er, såvidt jeg ved, det eneste jeg har "truet" med.. Jeg har
ikke snakket en skid om IP-adresser eller noget i den retning.. Få styr på
fact's *før* du bralder noget af..

//Allan..

--
Fjern FUCKSPAM ved privat svar.

Fra : Peter Andersen

Dato : 15-12-03 17:18

Sorry du har ret det var PWH indlæg jeg faldt over.

Peter

Fra : Pwh

Dato : 15-12-03 19:14

Peter Andersen wrote:
> Sorry du har ret det var PWH indlæg jeg faldt over.
>
> Peter

Tja, hvis du føler et behov for at forsvarer stakkels lille Spangkuk
så fred værer med det for mig.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 14-12-03 19:42

/Ole wrote:
> [...]
> news:dk.fritid.dyr.hund at gøre, men da du har skrevet det kl. 3.07
> regner jeg med, at du har tømmermænd nu, eller stadig er stinkende

LOL

/Jens

Fra : John Wayne

Dato : 14-12-03 08:47

Svaret på dit spørgsmål i et kristent land er:
Gør ingenting , overlad til Gud at skaffe ret , og han vil gøre det.
Den mest simple løsning er svaret , det er den meget tit.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-12-03 22:51

On Sat, 6 Dec 2003 21:55:45 +0100, "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø>
wrote:

> [...]
>et
>mål i livet at hade denne.
>
>Manipulation med laveste fællesnævner kalder vi det i kredsen.

,haha har i en kreds ?

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 07-12-03 16:33

wrote:

>Det er humor !

Ja, så blev vi lidt klogere på mennesker, men det er da godt nok en
kedelig barnlig mentalitet, som de fleste heldigvis er vokset fra
inden de kom ud af puberteten. Men nu ved jeg jo heller ikke hvor
gammel du er.

> [...]
>et
>mål i livet at hade denne.
>
>Manipulation med laveste fællesnævner kalder vi det i kredsen.

Hvad er det for en kreds? Har den en hjemmeside?

Fra : Spangkuk

Dato : 07-12-03 16:53

> Hvad er det for en kreds? Har den en hjemmeside?

Næ, det er vennekredsen jeg henviser til.

Spang

Fra : Pwh

Dato : 07-12-03 20:29

Spangkuk wrote:

> Næ, det er vennekredsen jeg henviser til.
>
> Spang

Hvis du har venner vil jeg sgu meget nødigt møde dine fjender,
mage til gang psykotisk forsamling skal man så lede længe efter.

/Jens

Fra : Spangkuk

Dato : 07-12-03 23:09

Fra : Eifelvuf

Dato : 18-12-03 13:06

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 07-12-03 06:08 dette indlæg :
> [...]

> ,haha jeg tror stadig ikke på at du findes i virkligheden du er
> simpelthen for dum til at være en virkelig person !

Ja - det ved Punish nemlig alt om

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sverre Stokke

Dato : 14-12-03 08:35

"AG\(Amager\)" <scorp@fuckspammad.dk> skriver:
>Og hvor vil du så lige hen med det i dette forum ??..
Jeg forstår den godt

Hilsen Sverre.