Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Måske er jeg mere heldig denne gang...
Fra : nadia.dk

Dato : 05-12-03 00:29

....at der er ét par stykker der vil give mine nye billeder på www.nadia.dk
kritik :)

God jul alle sammen...

Mvh. Nadia B. Schulz
--
Skype me !

Fra : lars bo

Dato : 07-12-03 15:48

Hej Nadia

> ...at der er ét par stykker der vil give mine nye billeder på www.nadia.dk
> kritik :)

Dit problem kan muligvis ligge i at du ikke har været så flittig med at
kommenterer andres billeder, eller hvad tror du, det er i forvejen svært at
holde billedsnakken i gang på den NG.

Men alligevel
http://www.nadia.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=&pos=2 et noget mørkt
billede, derimod kan jeg godt lide kompositionen.
Jeg har besøgt billedet en del gange for at finde ud af om jeg skulle hagle
det ned, eller rose det til skyerne, så noget må der jo være ved det, jeg
kan bare ikke finde det. Det er som med et af mine billeder, jeg forstørrede
det og hængte det på vægen og en måned efter var jeg dybt forelsket i det,
prøv det også med dette.
Stakkels de digitalfotografer, der smider alt væk.

http://www.nadia.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=&pos=7 et godt forsøg
på at fange solens stråler. Desværre vises det ikke ret godt på min skærm,
eller også er det ikke ret kraftigt på dette billede? Men forsøget er dog
gjort.

hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri
PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 07-12-03 17:07

Hej Nadia!

Igen - Flot side.

Kaffe.jpg - det sidder lige i øjet!
Me-rose.jpg : et godt billede, men efter min mening er "ridserne" alt
for lige.
Sloer.jpg : fint potræt, jeg ville dog ha' taget lidt mere af modellen
med på billedet, og undvære sløret - gi'r en forvirrende effekt.
Stjernen i hendes øje er PERFEKT!!

Molly ser ret fotogen ud!

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand