Problem med Fluval 1+ filter
Fra : Peter B

Dato : 05-12-03 00:13

Hej NG

Jeg er ny m.h.t. akvarium og fisk. Har lige fået et akvarium med to
slørhaler og har til dette købt et Fluval 1+ filter. Jeg ved ikke om det
skal larme, men da jeg var ved at justere det kom jeg til at løsne toppen en
smule og det blev pludseligt helt lydløst, hvilket det ikke plejer at være.

Når det kører lyder der hele tiden en svag raslen fra det som om der er
noget ved pumpehjulet eller selve "propellen" der støder ind i noget. Har
tjekket det, og der er ikke noget at se.

Mit spørgsmål er om dette er normalt eller om der er noget jeg kan gøre for
at stoppe "larmen" da den er lidt irriterende at høre på.

På forhånd tak for svar

Peter M

---

Fra : Per W.

Dato : 05-12-03 08:32

"Peter B" <no@spam.2me> skrev i melding news:bqof5h$1i1$1@sunsite.dk...
> [...]
for
> at stoppe "larmen" da den er lidt irriterende at høre på.

Det er bare slik.

/Per W.

Fra : scorpionen

Dato : 06-12-03 21:35

"Peter B" skrev d. 05-12-03 00:13 dette indlæg :
> [...]
gøre for
> at stoppe "larmen" da den er lidt irriterende at høre på.

Hej peter B

Jeg kører med en JBL pumpe, og den ligner din.
Den fejler ikke noget, men skal bare udluftes.

Hilsen
scorpionen

http://www.kandu.dk/