MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man et program TOTALT fra ~
Fra : Freedom

Dato : 04-12-03 22:59

Jeg har prøvet at gøre det via regedit, men programmet er der stadiogvæk,
måske gør jeg noget forkert?

Iben

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 05-12-03 00:38

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet at gøre det via regedit, men programmet er der stadiogvæk,
> måske gør jeg noget forkert?

jeg mener at programmet "delete-it-forever" klarer det

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-12-03 06:09

Kontrol Panel | Tilføj/Fjern programmer.

Fra : hcma

Dato : 05-12-03 16:57

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet at gøre det via regedit, men programmet er der stadiogvæk,
> måske gør jeg noget forkert?
>
> Iben

http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
m v h
hc

Fra : Ivan G

Dato : 05-12-03 17:48

Det lugter lidt ala noget instaler-
sig-selv/popup/slet/instaler-sig-selv/popup/slet/instal.......osv.

Er det sådan noget program du mener?

Ellers må du lige forklare lidt nærmere.....