MS Windows
briani 27239
Værktøjslinien i W98
Fra : Kate

Dato : 04-12-03 22:40

Jeg fik ved et uheld lukket min værktøjslinie i går aftes. Jeg kan
naturligvis gå op og genfinde den, men så lægger den sig "forkert". Før
lagde den sig ved siden af start-knappen g det passede godt fordi jeg
har vænnet mig til det sådan. Nu lægger den sig ovre ved siden af uret,
hvilket irriterer mig. Nogen som ved hvordan jeg får den tilbage på
rette plads?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-12-03 22:58

> [...]
> har vænnet mig til det sådan. Nu lægger den sig ovre ved siden af uret,
> hvilket irriterer mig. Nogen som ved hvordan jeg får den tilbage på

Højreklik på proceslinien, og vælg egenskaber. Fjern så fluebenet i "Lås
proceslinien" - så skulle det virke igen...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 23:05

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Fjern så fluebenet i "Lås
> proceslinien"

Desværre, den mulighed findes ikke. Har set andre få beskeden til
WinXP, men som nævnt i emnelinien er det i Win98 jeg har problemet. Når
jeg trykker på egenskaber kommer bare mulighederne:
Always on top
Autohide
Show small icons in start menu
show clock

Ingen mulighed for at fjerne flueben i noget låsetøj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-03 23:01

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev :

> [...]
>har vænnet mig til det sådan. Nu lægger den sig ovre ved siden af uret,
>hvilket irriterer mig. Nogen som ved hvordan jeg får den tilbage på

Er ikke helt med på, hvad du mener.

Men efter hvad jeg forståer så kan du bytte om på ved at trække i
de to lodrette streger, der er på værktøjslinien.
--
Knud

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 23:20

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Men efter hvad jeg forståer så kan du bytte om på ved at trække i
> de to lodrette streger, der er på værktøjslinien.

Tak, det var det jeg havde behov for. Synes jeg havde forsøgt at trække
uden held, du har ret det lå jo lige for
Så lærte jeg også noget idag.

Tak og godnat.