Ny CD fra Dissing?
Fra : Bitten

Dato : 04-12-03 22:22

Hej i gruppen.

På Dissings hjemmeside www.povldissing.dk står der at de forventer at
udkomme med en ny CD sidst på året. Og så var jeg jeg tænkte at det må
da vist være nu, mon ikke?
Er der nogen der har hørt om det, eller som kender en hjemmeside hvor
jeg evt. kan se det?

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Bitten...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-12-03 23:50

Bitten wrote:
> [...]
> da vist være nu, mon ikke?
> Er der nogen der har hørt om det, eller som kender en hjemmeside hvor

Hans bookingbureau måske:
http://www.musang.dk

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Per B. Andersen

Dato : 04-12-03 23:54

"Bitten" <bitt1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> På Dissings hjemmeside www.povldissing.dk står der at de forventer at
> udkomme med en ny CD sidst på året. Og så var jeg jeg tænkte at det må
> da vist være nu, mon ikke?

POVL er stor, men der er ingen grund til at bruge flertal!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-12-03 02:36

Per B. Andersen wrote:

> POVL er stor, men der er ingen grund til at bruge flertal!

Du har ikke tænkt på, at der er mere end én, der hedder Dissing?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-12-03 08:46

On Thu, 04 Dec 2003 22:21:43 +0100, Bitten <bitt1@sol.dk> wrote:

> [...]
>da vist være nu, mon ikke?
>Er der nogen der har hørt om det, eller som kender en hjemmeside hvor

Kan dette være singlen?
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=95996

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk