jeg mangler en sang
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 04-12-03 20:41

jeg skal bruge en sang med "warm guns" der hedder "the young goes first"

er der nogle der har sangen, eller ved hvilke album den er på..

--
Dennis
Randers

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 04-12-03 21:33

"D19SakaPOPPE" <D19S-slet-@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal bruge en sang med "warm guns" der hedder "the young goes first"
>
> er der nogle der har sangen, eller ved hvilke album den er på..

> [...]

Well, jeg har den på CD-opsamlingen "Flere Fantastiske Danske 80'ere", som
kom på gaden for en håndfuld år siden. Der en den skæring 16.. Der står
desværre ikke hvilken plade den originalt stammer fra, men det fremgår dog
at den er udgivet i 1980 på CMC Records...Håber det hjælper!

--
/Thomas Hillebrandt

....replace .kom with .com to get a valid address...