Erfaringer med Siemens SL55 søges!
Fra : Peer

Dato : 04-12-03 18:07

Hej NG!

Inden jeg går ud og lægger en mindre formue til en SL55'er, vil jeg lige
høre om der er nogen der vil dele deres erfaringer med denne mobil. Er det
noget man skal holde sig fra, eller "kører" den bare. Hvordan er
stabiliteten mht. "skyde-tastaturet"??

På forhånd tak!!

Mvh.
Peer.

Fra : Peer

Dato : 04-12-03 18:13

Ups.. sorry... har lige set en tråd fra i går vedr. subject... pinligt

Nåeh, men I må gerne skrive alligevel

Fra : Lars Funck

Dato : 17-12-03 11:43

> [...]
> høre om der er nogen der vil dele deres erfaringer med denne mobil. Er det
> noget man skal holde sig fra, eller "kører" den bare. Hvordan er

Jeg har haft en SL55 et stykke tid nu, og jeg synes den kører fint.
Skydetastaturet (som jeg på forhånd var lidt bekymret for) virker stabilt.
Tasterne er store nok til at jeg uden besvær kan betjene telefonen, og jeg
har ikke små fingre.

Jeg har downloaded Siemens Data Suite, og det var en leg at få til at virke,
så nu har jeg altid mine Outlook kalender aftaler med på mobilen

MVH

Lars

Fra : Peer

Dato : 17-12-03 17:52