Broadcast disable -Topcom Skyracer wbr 244~
Fra : Jens Ole Henriksen

Dato : 04-12-03 17:48

Jeg har Windows XP Pro SP1 og ønsker at disable broadcast på min Skyracer
WBR 244, seneste firmware. Det lykkes mig fint, men når jeg efterfølgende
ønsker at tilkoble min PC via det trådløse net kan jeg ikke.

I XP går ind i "Status for trådløse forbindelser", vælger "Egenskaber" og
tab'en "Trådløse netværk", under foretrukne netværk tilføjer jeg mit
netværk, men det lykkes mig ikke at få det vist i boksen over i
"Tilgængelige netværk" når jeg trykker på "Opdater".

Under "Avanceret" har jeg sat følgende: "Kun til netværk med adgangspunkt"
og fjernet markeringen ved "Opret automatisk forbindelse til netværk, der
ikke er foretrukne".

Jeg har ændret SSID til noget andet end standard og prøvet med og uden WEP
kryptering.

Når jeg enabler broadcast igen kører alt fint igen

Kan nogen hjælpe?

Jens Ole Henriksen

Odense S