Billeder af Cheeta
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 04-12-03 17:36

Jeg har lige lagt 4 billeder ind på mit album af Cheeta så i kan se hvor fin
hun er blevet efter hun er vokset.
Altså hvis det har nogen interesse?!?

Hilsen Linda

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-12-03 17:49

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3fcf6264$0$24828$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg har lige lagt 4 billeder ind på mit album af Cheeta så i kan se hvor fin
> hun er blevet efter hun er vokset.
> Altså hvis det har nogen interesse?!?
>
> Hilsen Linda

Altså Linda, hvordan kan du spørge, om det har nogen interesse at kigge på kattebilleder????????

Hvor er Cheeta altså smuk - og det ved hun også godt, den lille primadonna!

mvh Eva

Fra : Lene Hansen

Dato : 05-12-03 07:06

Nu er jeg helt ny bruger af nyhedsgrupperne, og skal lige finde rundt i det.
Men hvor finder jeg disse billeder?

Hilsen

Lene

Fra : Ragna

Dato : 05-12-03 10:22

Lene skrev:
>Men hvor finder jeg disse billeder?

Hej Lene!
Velkommen til "kattetossernes paradis"!
Hvis du klikker på dette link: www.dk-fritid-dyr-kat.dk, kommer du til den
fælles hjemmeside.
Der kan du klikke på "albums", og ude i venstre side finder du en liste over
brugerne.
Du kan også oprette dig som bruger, skrive lidt om dig selv og dine katte -
og lægge billeder ind i dit eget album på siden.
Der er en god vejledning på hjemmesiden.
God fornøjelse!

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-12-03 17:22

> [...]
meddelelse news:3fcf6264$0$24828$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg har lige lagt 4 billeder ind på mit album af Cheeta så i kan se hvor

Har lige knipset et mere af hende så man kan se at hun ikke har ændret
sovevaner siden hun var lille . Prøv at se sammenligningen