Gratis java email klient
Fra : Karina[6000]

Dato : 04-12-03 17:17

Hej

Findes der en gratis java email klient?
Jeg kender http://reqwireless.com/wap, men det er jo kun en trial..

på forhånd tak

mvh

Karina

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-12-03 17:46

"Karina[6000]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> wrote in message
news:bqnmm8$det$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Findes der en gratis java email klient?
> Jeg kender http://reqwireless.com/wap, men det er jo kun en trial..

Denne her: www.nubix.de (klienten hedder Sirius) er omend ikke gratis så
meget billig - den koster 6 euro = 45 kr.
Og den virker perfekt.

mvh

Andreas m. Hansen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-12-03 20:22

On Thu, 4 Dec 2003 17:46:25 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>"Karina[6000]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> wrote in message

>Denne her: www.nubix.de (klienten hedder Sirius) er omend ikke gratis så
>meget billig - den koster 6 euro = 45 kr.
>Og den virker perfekt.

På hvad sprog og kan man hente en trial af den?
Flemming Jacobsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-12-03 21:37

> På hvad sprog og kan man hente en trial af den?
> --

Den er "multi-language" - den starter op på tysk, og så kan man gå ind under
"einstellungen" og skifte "sprache" til et andet - f.eks. engelsk.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-12-03 23:09

On Thu, 4 Dec 2003 21:37:17 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Den er "multi-language" - den starter op på tysk, og så kan man gå ind under
>"einstellungen" og skifte "sprache" til et andet - f.eks. engelsk.

kan man hente en trial af den så at jeg kan teste om den går bedre i
spæn hos mig end den fra Reqwireless.
Flemming Jacobsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-12-03 00:02

> kan man hente en trial af den så at jeg kan teste om den går bedre i
> spæn hos mig end den fra Reqwireless.
> --

Den man downloader gælder 30 dage og/eller 20 mails tror jeg det var -
derefter skal den betalesog registreres for at den fortsætter med at virke.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Niels

Dato : 05-12-03 10:01