Titel Robinson
Fra : Morten Holm

Dato : 04-12-03 12:43

Hey Alle..

Da der var robinson finale i Mandags havde de sådan et resume at ting der
var sket.. og i det blev der spillet et stykke musik med en pænt fed bas der
startede det hele og så kom der så noget mere på (Guitar og Trommer osv) Det
var et stykke rock nummer, men jeg kan ikke finde ud af hvem der er med..
Hjælp mig.. :)
Glædelig Jul og Godt Nytår til jer alle..
Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmai.com

Fra : Lars Berg

Dato : 04-12-03 15:45

Hejsa.

Det var "The White Stripes"

Først var det med "Seven Nation Army" og senere "Hardest button to
button"

Begge fra "Elephant" albummet.

mvh Lars

Fra : Morten Holm

Dato : 04-12-03 15:58

Sygt jeg ikke kunne det.. Det er ellers min yndlings gruppe og har alle
deres albums.. Hmm... Er måske ikke så stor fan af dem som jeg troede..
takker for det hurtige svar....

Fra : Lars Berg

Dato : 04-12-03 16:09

On Thu, 4 Dec 2003 15:58:05 +0100, "Morten Holm"
<Miniholm@hotmail.com> wrote:

>Sygt jeg ikke kunne det.. Det er ellers min yndlings gruppe og har alle
>deres albums.. Hmm... Er måske ikke så stor fan af dem som jeg troede..
>takker for det hurtige svar....

hehe ok, det lyder godt nok underligt