Hjælp til mobilvalg ..T610 / 7250 i ?
Fra : T - R6

Dato : 04-12-03 12:18

Hej

Skal have en ny/brugt mobil, valget er umiddelbart mellem T610 og 7250 i

Er nokia'en ca 1000,- bedre (forskel i brugtpris) end Sony'en ?

Håber på lidt hjælp til valg af mobilos...

Mvh Tommy

Fra : *Gavtyven*

Dato : 04-12-03 12:34

"jeg" ville på ingen måde vælge en N 7250i frem for vidunderet SE T-610

Evt.
En T-610 har ALT indbygget og jeg mener ALT.
Og bare for et eks.skyld ville jeg nævne hvilke VIGTIGE ting en 7250 ikke
har:
65000 t Farver Men KUN 4056
Bluetooth.
osv osv osv..

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 04-12-03 15:39

*Gavtyven* wrote:
> "jeg" ville på ingen måde vælge en N 7250i frem for vidunderet SE
> T-610
>
> Evt.
> En T-610 har ALT indbygget og jeg mener ALT.

ALT...det er vidst ikke helt rigtigt! Den har ikke radio som 7250i!

--
/Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : brodal007

Dato : 04-12-03 19:32

"Rasmus Broholm Andersen" skrev d. 04-12-03 15:39 dette indlæg :

> ALT...det er vidst ikke helt rigtigt! Den har ikke radio som 7250i!
>
> --
> /Rasmus Broholm Andersen [9900]

ja men så er det også sådan at radioen er dårlig og man kan kun høre
radio hvis man har headset da det fungerer som antenne og SE´s
radioheadset er meget bedre end alle nokias

http://www.kandu.dk/

Fra : *Gavtyven*

Dato : 05-12-03 06:47

> ja men så er det også sådan at radioen er dårlig og man kan kun høre
> radio hvis man har headset da det fungerer som antenne og SE´s
> radioheadset er meget bedre end alle nokias
>
> --

Nemlig - Æv bæv !!

ho ho hoooo man er rigtig i jule humør . hva ??