swinger klubber
Fra : pepss

Dato : 04-12-03 12:02

hejsa NG
vil da lige hilse på alle!

konen og jeg så noget lokalt tv for et par aftener siden hvor de viste noget
fra en lille by som havde en swinger klub det var bare sådan at det var folk
i byen ikke glade for (de fik dem til at lukke klubben).
konen og jeg kan ikke forstå den indstilling til at en klub som den ikke må
ha lov at være i en by.
er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at "være
nabo" til sådan en klub?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-12-03 13:22

pepss wrote:

> [...]
> ikke må ha lov at være i en by.
> er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at

Jeg vil være bedøvende ligeglad.

Eller rettere sagt: Jeg tror jeg ville tage over og besøge dem en gang i
mellem og hilse på dem

Jeg tror mest at det er ældre mennesker, som er gammeldags opdraget, der
ikke rigtig kan forstå eller acceptere det med at være nabo til en
swinger-club.

Jeg fatter ikke hvorfor, overhovedet! De generer sgu´ da ikke nogen og
hverken larmer eller støjer, generer folk eller lignende... Tilgengæld kunne
jeg ikke tænke mig at være nabo til en rockerklub, bo i et indvandrerkvarter
osv....

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : pepss

Dato : 04-12-03 15:02

"Martin Jorgensen" skrev

> Jeg tror mest at det er ældre mennesker, som er gammeldags opdraget, der
> ikke rigtig kan forstå eller acceptere det med at være nabo til en
> swinger-club.

det sjove ved det var at dem der havde klubben var samme alder som dem der
brokkede sig....

lidt støj kan der vel godt komme

Fra : Gitte

Dato : 04-12-03 13:29

Og hej til dig også

> [...]
>ha lov at være i en by.
>er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at "være

Jeg så også indslaget - og kan ikke helt forstå problemet. Jeg mener,
der er jo ingen "besøgs-tvang", så folk der "ikke er til den slags",
kan jo bare holde sig væk. Hvis jeg havde sådan en klub til nabo? Tja,
så ville jeg da højst sandsynligt besøge den ret hurtigt

MVH
Gitte

Fra : pepss

Dato : 04-12-03 15:04

"Gitte" skrev
> Og hej til dig også

takker

> [...]
> kan jo bare holde sig væk. Hvis jeg havde sådan en klub til nabo? Tja,
> så ville jeg da højst sandsynligt besøge den ret hurtigt

sådan ser vi det også! hvis vi ikke var til sådan noget ville vi jo også
bare holde os væk....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-12-03 15:12

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse

> er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at
"være
> nabo" til sådan en klub?

Aner det ikke. Noget andet, jeg heller ikke ved, er, om jeg overhovedet
ville opdage det, hvis jeg var nabo til en sådan klub. Jeg vil nok højest
bemærke, at én af mine naboer fik mange gæster, men mener grundlæggende
ikke, det kommer mig ved, hvem mine naboer får besøg af, sålænge de hverken
inviterer eller generer mig. Nå ja, selvom de generer mig med høj musik
eller højrøstet tale, mener jeg ikke det tilkommer mig at ødelægge deres
gode stemning.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 04-12-03 16:03

nå jeg kom faktisk her ind... og så lige tråden, men jeg kom for at spørge
om man kunne finde et web sted hvor der var lidt om hvordan man skal gribe
det an og hvor der ligger sådan nogen svinger klubber.... både mig og min
kæreste tænkte samme tanke

Fra : pepss

Dato : 04-12-03 16:07

"Henrik Ø. Knudsen" skrev
> [...]
> det an og hvor der ligger sådan nogen svinger klubber.... både mig og min

tja... jeg kender ikke lige til et websted hvor man kan se hvor de
forskælige er men jeg ved hvor der er nogen forsælige så hvis du fortæller
hvor om kring det skal være kan det være jeg kan hjælpe.....

Fra : DaneX

Dato : 04-12-03 16:13

> [...]
> det an og hvor der ligger sådan nogen svinger klubber.... både mig og min

Adam & Eva i Vanløse og Swingers No. 1 på Østerbro har en fælles hjemmeside,
hvor du kan læse mere om det.

http://www.adam-og-eva.dk/

Og de benytter fælles medlemsskab, så du kan komme begge steder.... hvis I
vel at mærke bor i KBH området.

Ellers er der Scor Lounge som har afdelinger i både København og Aalborg.
Der kan du finde mere info på http://www.scor.dk/

Personligt har jeg kommet i Adam & Eva og Swingers No.1 og det er dejlige
steder.

Det er hvad jeg lige har at dele ud med - håber I kan bruge det til noget.

Fra : ANTON

Dato : 04-12-03 22:17

Henrik Ø. Knudsen wrote:
> [...]
> man skal gribe det an og hvor der ligger sådan nogen svinger
> klubber.... både mig og min kæreste tænkte samme tanke

I mine unge dage hed det gruppesex *G*
En annonse i Politikkens personlige og der var bid fra
op til 100-150 par der var intereseret i andet end kortspil *G*

Lige så i magsainet Weekwnd-sex *G* men det var i de glade 70'ere

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-12-03 10:17

> hejsa NG

Hej pepss

> [...]

> ha lov at være i en by.
> er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at

Det kommer an på en masse ting. Principielt synes jeg at alle skal have lov
til at gøre hvad de vil, lave hvilke foreninger eller klubber de har lyst
til, osv.

Men jeg synes også man skal tage hensyn til andre, og hvis det kan genere
nogle af mine naboer at jeg holder swinger fester i baghaven, så burde jeg
måske overveje at flytte festerne til et andet sted.

Jeg synes det ville være fedt med en swingerklub i nærheden, men nærheden
behøves helst ikke være min nabos kælder.

Lars

Fra : pepss

Dato : 06-12-03 11:16

"Lars Wagner Hansen" skrev
> [...]
> nogle af mine naboer at jeg holder swinger fester i baghaven, så burde jeg
> måske overveje at flytte festerne til et andet sted.

det var jo så også det de gjore....

> Jeg synes det ville være fedt med en swingerklub i nærheden, men nærheden
> behøves helst ikke være min nabos kælder.

vi kan bare ikke se hvad der skulle være galt i det!
det er vel lige meget om det er en modeljernbane klub eller en swinger
klub....

en af de argumenter brogerne fra byen kom med var at det gav et dårlig ryg
om byen... en by får vel et dårlig ryg hvis de ikke vil passe de gamle eller
ikke ranser spille vand?

--
Fræk frækker www.cafe-flirt.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-12-03 17:03

> "Lars Wagner Hansen" skrev

> det var jo så også det de gjore....

Hmm... hvis swingerklubben valgt at flytte deres fester til et andet sted
for ikke at genere deres naboer, hvad er så problemet?

> vi kan bare ikke se hvad der skulle være galt i det!

Det kan jeg heller ikke, men jeg forsøger at se det fra andre folks
synspunkt, og det er jo nok ikke alle der har samme holdning som mig, og det
bør jeg vel respektere (selvom jeg synes at de er for snæversynede).

> det er vel lige meget om det er en modeljernbane klub eller en swinger
> klub....

Tænk det synes jeg faktisk ikke. Jeg har små børn, og jeg ville ikke være
tryg ved at de tilfældigvis skulle komme til at se ind af et vidue hvor
gardinerne ikke var trukket ordentligt for, og så se noget som jeg mener de
endnu ikke behøver at se.

Modeljernbaner er noget som alle kan tåle at se (omend man kan finde det
mere eller mindre interessant), mens sex ikke nødvendigvis kan tåles af
alle.

Hvis det kan støde, bør man tænke sig om en ekstra gang.

> en af de argumenter brogerne fra byen kom med var at det gav et dårlig ryg
> om byen... en by får vel et dårlig ryg hvis de ikke vil passe de gamle
eller
> ikke ranser spille vand?

Persnoligt vil jeg da også hellere have et rygte om at vi har en
swingerklub, end at vi ikke passer de gamle, men det er jo ikke tilfældet
her, eller er det?

Nu ved jeg ikke hvilken lille landsby der er tale om, så jeg kan ikke udtale
mig om den konkrete sag.

Men jeg kan da forestille mig at der blev lavet en swingerklub i en af de
små landsbyer der omgiver byen hvor jeg bor. Hvis dte pludselig betyder en
valfat af biler til landsbyen, så kan det sagtens have betydning for de
andre beboere i landbyen.

Så principielt synes jeg ikke man skal laver swingerklub hvor som helst,
ligesom man heller ikke skal anlægge motervej, jernbane, skydebaner eller
tankstationer hvor som helst.

Lars

Fra : Paul

Dato : 06-12-03 12:50

> [...]

> ha lov at være i en by.
> er det bare os der er for fritsinde eller hvordan vil i ha det med at

Jamen, hvorfor flytter swingerklubben ikke bare ud til det sted, hvor også
institutionen for åndssvage er flyttet hen, eller hvor den nye
forvaringsanstalt for farlige fanger skal bygges, eller ud til
"perkerghettoen"?
Det lader til der ikke er grænser for folks indskrænkede opførsel overfor
anderledes tænkende og værende mennesker.

Mit frisind fortæller mig, at indvandrere såsom jyder og fynboer skulle tage
at pakke vestfrugterne og tage hjem hvor de kommer fra!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-12-03 13:58

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> institutionen for åndssvage er flyttet hen, eller hvor den nye
> forvaringsanstalt for farlige fanger skal bygges, eller ud til

Det tror jeg ikke, swingerklubbernes medlemmer vil syntes om.

> Mit frisind fortæller mig, at indvandrere såsom jyder og fynboer skulle
tage
> at pakke vestfrugterne og tage hjem hvor de kommer fra!

Det ville såmænd ikke undre mig. (Ja, jeg så godt din smiley). Jeg bor selv
i Randers, som er en jydsk stationsby beliggende 42 km. fra Århus, og jeg
har hørt randrusianere, som helst ikke vil have indvandrere fra Århus til
Randers. Jeg læste også i en avisartikel en gang, at jernbanestationen i
Randers blev placeret lidt afsides for at undgå for meget indvandring fra
andre byer af den vej. Angiveligt var holdningen, at dem, der kom ind med
toget, helst skulle forsvinde hurtigst muligt igen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 06-12-03 19:27

Paul wrote:

> Mit frisind fortæller mig, at indvandrere såsom jyder og fynboer
> skulle tage at pakke vestfrugterne og tage hjem hvor de kommer fra!

Hva fanen biller du dig ind din rasist? *GGG*
Ve du itt a Fyn er lig me Danmak?
En a de mest verdensberømte digtere skrev færelans sangen:
Havet omkring Danmak, vor moerlige hav!
Han var Fynbo! Føl dig beæret over vi gier at forsøe at indgi
Djævl-ø'ns beboere lit forfinet kultur og hin're jers inavl *GGG*

Og den måe i staver og u'taler det danske sprog på, skam jer!
de heer itte fred, men fre, itte Gud, men Gu, itte ikke, men
it eller itte, itte orangeade, men orangeae, itte katten men katti,
kakkelovnen
heer kakke-lovni og sån ka je jo bli ve o ve *GGGGG*

Odense heer Onse at i bare ve de! Og Onse er danmaks hovesta, Basta!

MVH
Henning