Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens billede i min fotodagbog: Avedørevæ~
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-12-03 12:00

Avedøreværket må vel efterhånden være Danmarks mest fotograferede kraftværk,
men jeg fandt stemningen så dramatisk her til morgen, at jeg ikke kunne dy
mig for også at hoppe med på vognen: http://www.fotolog.dk.

Holder den? Hvorfor? Hvorfor ikke?

--
-Jens B.

Fra : Thomas H.

Dato : 04-12-03 12:30

> [...]
kraftværk,
> men jeg fandt stemningen så dramatisk her til morgen, at jeg ikke kunne dy

Okey, så er jeg ikke den eneste der har været fascineret af det
http://thhe.dk/Buildings.htm
http://thhe.dk/fotogalleri/Kold_dag.jpg
og
http://thhe.dk/fotogalleri/Kongsholmparken-10.jpg

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-12-03 15:16

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> kraftværk,

> Okey, så er jeg ikke den eneste der har været fascineret af det
> [...]

....det må være et storby fænomen.

Bo //

Fra : per

Dato : 05-12-03 09:52

> Holder den? Hvorfor? Hvorfor ikke?
> www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet

Udmærket, dramatiks - røgen er god!
Måske jeg ville have skåret lidt i tppen og mindre i bunden?

mvh per

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-12-03 10:21

"per" <perfaxx@xxticsalixx.dk> skrev i en meddelelse

> Udmærket, dramatiks - røgen er god!
> Måske jeg ville have skåret lidt i tppen og mindre i bunden?

Helt enig, men bunden var meget rodet pga. pigtrådshegn, skurvogne, lys oma.
Efterfølgende kan jeg godt set, at jeg skulle have beskåret toppen lidt
mere. Tak for din kommentar.

--
-Jens B.

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-12-03 10:39

> [...]
kraftværk,
> men jeg fandt stemningen så dramatisk her til morgen, at jeg ikke kunne dy

Jeg er ikke helt vild med den. Røgen skaber lidt handling/dramatik, men
eller synes jeg at billedet - synet - er en ikke særlig interessant
registrering. Når jeg selv er i tvivl tænker jeg på, om jeg ville have det
hængende på væggen. Og jeg ville heller ikke fæstne blikket mange brøkdele
af et sekundt på selve motivet (med mindre en af skorstenene styrtede
sammen Dermed ikke sagt at man ikke kunne få et spændende billede i en
anden belysning og evt anden vinkel. Beklager.

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-12-03 11:12

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Beklager.

Hvorfor? Ingen grund til at beklage. Når jeg frivilligt lægger op til
kritik, så lytter og lærer jeg - også (især) når kritikken er negativ. Tak
for din kommentar.

--
-Jens B.

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-12-03 11:33

> [...]
>
> Hvorfor? Ingen grund til at beklage. Når jeg frivilligt lægger op til
> kritik, så lytter og lærer jeg - også (især) når kritikken er negativ. Tak

Alligevel - det er ikke altid behageligt at sige hvad man mener. Omvendt
vil jeg ikke forfalde til den helt kritikløse skamrosning, der ofte foregår
på nogle foto.portaler.
Og så er det jo ofte lang fra rigtigt, når nogen siger at han/hun gerne vil
have ens ærlige mening. Ofte betyder det det modsatte. Klassikeren er den,
hvor konen spørger manden om hun ikke ser lidt for tyk ud i denne kjole -
sig mig din ærlige mening.....Og gud nåde og trøste staklen hvis han gør