ØNSKES :Anableps anableps ( fireøjne )
Fra : Lars Steen

Dato : 04-12-03 01:02

Er der nogle der ved hvor der er nogle til salg, evt. ved den Tyske grænse
??

Mail til mig larssteen@soenderhalds.net

MVH. Lars Steen

---

Fra : ibber

Dato : 04-12-03 14:56

i www.kampfisken.dk på køgevej i tåstrup godt nok langt væk fra den d/tys
ke grænse

Fra : Lars Steen

Dato : 04-12-03 15:51

Det var dog den dårliste hjemmeside som jeg længe har set, men har du evt.
en mail adresse el. tlf. til kampfisken ??
hilsen Lars steen

---

Fra : ibber

Dato : 04-12-03 18:50

Den er da ellers overskuelig nok
prøv dsl27802@vip.cybercity.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-12-03 19:47

> Den er da ellers overskuelig nok
> prøv dsl27802@vip.cybercity.dk

Det skulle vel aldrig være fordi det er din egen butik???

Carsten

Fra : Leif Jensen

Dato : 04-12-03 20:43

"Carsten Gall" <xxcgallxx@xxvip.cybercity.dkxx> skrev i en meddelelse
> "ibber" <14@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det skulle vel aldrig være fordi det er din egen butik???

Jo det er ibbermand der har Kampfisken, og det går åbenbart så sløjt at han
jævnligt er nødt til at annonce her...

--
Leif Jensen

Fra : ibber

Dato : 04-12-03 21:52

"Leif Jensen" <leif_jensenNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message
> "Carsten Gall" <xxcgallxx@xxvip.cybercity.dkxx> skrev i en meddelelse

> Jo det er ibbermand der har Kampfisken, og det går åbenbart så sløjt at
> [...]
Nu er det altså ikke min butik, men Leif Jensen er åbenbart så klog at det
ved han alt om.

Må jeg godt kalde dig skvadderhoved. sådan i alt venskablighed.
En dag du kommer forbi så hils på ejeren. ( det er ikke mig )

Fra : Leif Jensen

Dato : 05-12-03 23:32

> [...]
>
> Må jeg godt kalde dig skvadderhoved. sådan i alt venskablighed.
> En dag du kommer forbi så hils på ejeren. ( det er ikke mig )

Har været der! Og jeg skal undlade at kommentere butikken.

Ibbermand, hvad siger du så til nedenstående indlæg ?
Alle indlæg i denne NG der indeholder xxx@ishoejby.dk relaterer til enten
Kampfisken, Ibber eller Ibber Rene Cairo
Tænk dig om inden du kalder andre for "skvadderhoveder"

--
Leif Jensen

Fra:Ibber Rene Cairo (123@ishoejby.dk)
Emne:2 stk 294 liters sælges

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.marked.privat.dyr.akvarium
Dato:2003-06-05 07:36:56 PST

2 stk 294 liters akvarie sælges højde 70 cm l ngde 60. cm bredde 70 cm står
samlet på en reol
se billeder her http://www.kampfisken.dk/dobbelt.asp

også en opretstående reol med 3 akvarier delt i tre rum så der
ialt er 6 akvarier sælges
se dem her http://www.kampfisken.dk/db2.asp

Jeg husker stadig dengang du snakkede med dig selv:
"Jensen" <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Tak så kikker jeg derind det kan være de har nogen gode tilbud
> "Hansen" <Hasse@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med din nye butik, det er i orden med mig at du vil lave lidt
reklame for den.
Hvorfor ikke stå frem, i stedet for at komme med et indlæg og derefter selv
svare på det.
Snakker med mig selv....

Fra:Jensen (Hasse@ishoejby.dk)Emne:Re: Hansen / Jensen
View this article onlyNyhedsgruppe:dk.fritid.dyr.akvariumDato:2003-04-06
11:57:20 PST

Svaret kunne måske være at, Man må ikke reklamere her inde ?

Fra : ibber

Dato : 06-12-03 15:44

Nu forholder det sig således at jeg ganske rigtig har haft kampfisken, men
den er solgt
ergo er det ikke min mere. det er nok også derfor at hjemmesiden
www.kampfisken.dk ikke er blevet opdateret siden.
Men derfor kan man jo godt gøre opmærksom på at butikken har 4 øjne fisk.
plus en masse krybdyr kaniner og hvad ved jeg, er der kommet til.

Forøvrigt så sælger jeg stadig fisk nu som grossist, kun i store partier til
butikker og lign bl.a også til kampfisken.

Så skulle det egern være pelset.

Fra : ibber

Dato : 04-12-03 21:48

Æ bæ bu
Nej det er det ikke

Fra : Jesper Buch

Dato : 04-12-03 20:47

> Den er da ellers overskuelig nok

Den er da totalt skod.

Hov not to make a homepage in 25 days http://www.kampfisken.dk/

Den indbyder da SLET ikke til at man gider handle der. Virker temmeligt
useriøst.

Man får jo en fornemmelse af forretning er som hjemmesiden.

Fra : Morten Laursen

Dato : 04-12-03 22:16

Hvis du skal prøve at spille smart på engelsk, skal du nok øve dig i at
stave lidt, men eller er det okay, SKVADDERHOVED...

Fra : Lars Steen

Dato : 04-12-03 23:16

Er det kun mig der ikke kan finde nogle fisk andet end kampfisk på den side
??

Nu er det jo ikke fordi at vi skal rynke på næsen af den ejer af
forretningen, for det kan være meget svært at drive en dyrehandel, med
billige priser ( som jeg ikke ved om de har ) her taler jeg af egen
erfaring, har selv prøvet, og tænker på at gøre det igen, så ikke et ondt
ord fra min side.
Mvh. Lars Steen

Fra : Jesper Buch

Dato : 05-12-03 11:36

> Hvis du skal prøve at spille smart på engelsk, skal du nok øve dig i at
> stave lidt, men eller er det okay, SKVADDERHOVED...

Prøv med et "s" som i ellers. ;) he he

Fra : Morten Laursen

Dato : 05-12-03 11:42

Heh det er okay, thx :D