Redigeringsværktøj til JSP
Fra : Soren Staun Jorgense~

Dato : 17-04-01 20:16

Hej,

Jeg leder efter et godt værktøj til at redigere JSP-sider i - er der nogen
der kender et sådant ??

Jeg er ikke ude efter et stort og forkromet IDE ( som Forte, JBuilder eller
lign. ) men et let lille et, helst skrevet i C/C++. Notepad er selvfølgelig
et oplagt emne, men syntax-highlight og evt. code-completion er nu alligevel
en god hjælp

Prisen er ( næsten ) underordnet, så lang tid at der er en eller anden form
for trial-version.

På forhånd tak...

Venlig hilsen
Søren Staun Jørgensen
---
ssj@get2net.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-04-01 08:13

Soren Staun Jorgensen skrev:

>Jeg leder efter et godt værktøj til at redigere JSP-sider i - er der nogen
>der kender et sådant ??

Ja, JCreator er freeware og fylder 2 MB pakket, og 4 MB når det
er installeret. Det er eminent.

   http://www.jcreator.com/

--
Bertel

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 18-04-01 08:44

"Soren Staun Jorgensen" <ssj@get2net.dk> wrote in message
> [...]
alligevel
> en god hjælp
>
> Prisen er ( næsten ) underordnet, så lang tid at der er en eller anden

Download Ultraedit trial version og test.

Den er blandt de absolut bedste du kan få

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Ricki Runge

Dato : 25-04-01 13:20

Sun's Forte For Java har specielle fetures der gør JSP udvikling lettere, fx
har den sin egen JavaServer integreret så man kan teste sine sider uden at
skulle have andet end JSDK og Forte installeret. Desuden har Forte mange
andre lækre features, der kan gøre en Java udviklers hverdag lettere.

Forte For Java findes i to udgaver en Community Edition som er gratis og en
Internet Edition der koster omkring $500. Du kan hente både den gratis
version og en prøveversion af den der koster her:
http://www.sun.com/forte/ffj/buy.html

/Ricki

Fra : Soren Staun Jorgense~

Dato : 25-04-01 15:52

Ricki Runge <ricki@ricki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c6f8c$e7v$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Internet Edition der koster omkring $500. Du kan hente både den gratis
> version og en prøveversion af den der koster her:

Jeg kender den godt - men Forte og alle de andre store IDE'er er forfærdelig
tunge at bruge, selv med en bunke ram og en god processor.

Jeg arbejder på WinNT, og det eneste der ( efter min mening ) er til at
arbejde med er C/C++ compilerede programmer. Desuden har ovennævnte IDE'er
alt for mange features som bare gør det mere besværligt at bruge.

Søren Staun Jørgensen