John Mayer, KB Hallen - kommentarer og fot~
Fra : rosenauer.dk

Dato : 04-12-03 00:08

Hej! ..

Puha, meget meget imponerende koncert med John Mayer i aften i KB Hallen.
Hans guitarspil er afsindigt overbevisende og han præsterede at vælte en
lang række hits og lidt mindre kendte sange ud af ærmet. Rigtig fed
koncert - og jeg kan kun varmt anbefale mandens albums :)

Jeg tog iøvrigt en stak billeder der kan ses på http://rosenauer.dk såfremt
nogle har interesse - kritik modtages gerne =)

Andre der var derude ?! - der evt. har kommentarer, fotos eller måske
setlist ?!

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Mattias Pfeiffer

Dato : 04-12-03 00:39

Hejsa,

Jeg var ligeledes derinde og jeg kan kun give dig ret i at han virkelig er
talentfuld. Yderst interessant koncert og han forstod virkelig at "rocke"
folk

Jeg savnede dog lidt "Something's Missing" og "Neon". Desuden et lidt
forkortet set? 1 time og 20 minutter er altså ikke meget. For min skyld
kunne han godt have forsat lidt længere -- specielt taget i betragtning af
de sange jeg synes der manglede.

Man skulle næsten tro at det var dig der stod lige foran mig -- der stod en
gut med et digital kamera der blitesede et par gange, og jeg stod vel ca.
det samme sted ud fra billederne at dømme.

Rent lydmæssigt var det dog ikke helt optimalt. Jeg synes hans stemme blev
reflekteret lidt i hallens runde tag, samt at diskanttonerne på specielt de
akustiske guitatarer næsten forsvandt til tider.

Alt i alt en rigtig rigtig god oplevelse som jeg stadig sidder med
sommerfugle i maven tilbage over.

Mange hilsner,

Mattias Pfeiffer
http://pfeiffer.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 04-12-03 07:58

> [...]
> kunne han godt have forsat lidt længere -- specielt taget i betragtning af
Helt enig! - Something's Missing er virkelig i topklasse - hvis ikke det
bedste nummer han har lavet iflg. min mening =) - afventede den også i stor
stil =)

> [...]
> gut med et digital kamera der blitesede et par gange, og jeg stod vel ca.
> det samme sted ud fra billederne at dømme.
Jeg havde faktisk ikke blitz på .. :så det må have været en anden :')

> [...]
de
> akustiske guitatarer næsten forsvandt til tider.
Det skete i alt fald en hel del gange at der optrådte en form for skingerhed
i ørene ved hans stemme - og jeg er 100% sikker på at det skyldes KB Hallen
og ikke John Mayer :') .. alt andet havde været bedre og vi er mange der
synes det er mystisk at folk først annoncerer koncerter i Vega, der efter
Radiohuset, er et af de bedste steder i Danmark - og så efterfølgende 'lige'
flytter den for at 'glæde så mange flere ($$$$$)'... suk.. nogle burde
kontakte EB/BT ;)

> Alt i alt en rigtig rigtig god oplevelse som jeg stadig sidder med
> sommerfugle i maven tilbage over.

Ja, fantastisk! .. og så fik jeg lov til at se ham to gange på en dag =) ..
tak til Boogie :))

> Mange hilsner,
>
> Mattias Pfeiffer
> http://pfeiffer.dk

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : hu-man

Dato : 08-12-03 13:54

> Ja, fantastisk! .. og så fik jeg lov til at se ham to gange på en dag =)
> tak til Boogie :))

Det gjorde jeg også! Var det måske dig der sad bagved mig, med en
kamera-taske? Som du - desværre - ikke fik lov at åbne?

Jacob

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-12-03 09:57

> Det gjorde jeg også! Var det måske dig der sad bagved mig, med en
> kamera-taske? Som du - desværre - ikke fik lov at åbne?

Uden tvivl .. :).. blev lettere depressiv af hende den emsie producerkvinde
:)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : hylstar

Dato : 04-12-03 11:45

Det var helt fantastisk....Og en havltime mere ville ha' været
overdrevet cool...
Der blev osse skudt et par billeder af, men vi var ikke helt tæt på.
www.allimac.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 04-12-03 23:16

"rosenauer.dk" <martin@REMOVETHISrosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej! ..

Hej!

> Jeg tog iøvrigt en stak billeder der kan ses på http://rosenauer.dk
såfremt
> nogle har interesse - kritik modtages gerne =)

Fine billeder! Men jeg undrer mig over hvordan du kan få et kamera med ind?
Smugler du ?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!