Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med LG's 19" skærm
Fra : Nik

Dato : 17-04-01 20:09

Er der nogle her der har erfaringer med 19" skærmen fra LG ved navn LG
StudioWorks 995E?
Eller nogle der kender til LG skærmes rygte, da jeg må indrømme at jeg
først lige har opdaget mærket, men overvejer at investere i ovennævnte
model.

Venlig hilsen
Nik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-04-01 22:19

Hej Nik

Min gamle skærm er en GoldStar (nu ca 5 år gammel) og det var/er en skide
god skærm!
Det er en 15" med beskedne data, men den er betydeligt skarpere end min IBM
skærm med samme data!
Den er nu blevet rykket over til min "Experimental" computer, hvor jeg
stadig har glæde af den!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : S@ndman

Dato : 17-04-01 22:39

Og hvad har det med spørgsmålet at gøre..??????????

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-04-01 22:48

OK!

G'et i LG står for GoldStar! GoldStar er normalt ikke lige et højkvalitets
mærke, men nogen ting kunne/kan de nu godt lave.
Nik spurgte til LG rygte og så er det vel OK at fortælle lidt om deres
fortid, ikk'?

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk