GPS til jul ??
Fra : T. Hartung

Dato : 03-12-03 23:44

Jeg har købt en Pocket PC - HP 2210 med GPS og TOMTOM 2. Denne skal jeg
bruge til og navigerer VW'en og mig frem i Europa med - så er der også 2 og
skælde ud når jeg kører forkert )

Jeg har haft den i en måned nu og prøvet den lidt af - og derved gjort mig
nogle erfaringer.

Af disse erfaringer har jeg nu skrevet nogle ned - sammen med hvad sådan en
tingest nu ellers også kan.

Hvis du går og overvejer om det er noget for dig her til jul, er du
velkommen til at læse om mine iagttagelser med PC'en på nedenstående link.

God fornøjelse og glædelig jul

http://www.sitecenter.dk/hartung/gps/

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Michael Thrane

Dato : 04-12-03 07:08

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du går og overvejer om det er noget for dig her til jul, er du
> velkommen til at læse om mine iagttagelser med PC'en på nedenstående link.

Den skrappe kvindestemme kan heldigvis skiftes ud. ligeledes kan programmet
gres helt dansk, kig paa www.tomtom-user.dk

Fra : Frank

Dato : 04-12-03 17:31

> [...]
> Jeg har købt en Pocket PC - HP 2210 med GPS og TOMTOM 2. Denne skal jeg
> bruge til og navigerer VW'en og mig frem i Europa med - så er der også 2

Og 2 der skælder en ud

Frank