Space Star
Fra : Lars Ninn

Dato : 03-12-03 23:38

Hej Ng
Jeg står for at skulle købe en Mitsubishi Spacestar 1,6 2003 model og i den
forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen her der har gjort sig nogle
erfaringer gode som dårlige med denne bil.
Mvh
Lars

Fra : T. Hartung

Dato : 03-12-03 23:52

"Lars Ninn" <Lars_ninn@antispamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen her der har gjort sig nogle
> erfaringer gode som dårlige med denne bil.

Har 2 kollegaer der sådan en bil, den ene er en diesel. De er begge meget
glade for dem - har selv haft fornøjelsen at køre med og selv og kører den
(benzinen) - flere gange - fin bil helt sikkert og til en meget fornuftig
pris!
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Martin Sand.

Dato : 04-12-03 04:32

Lars Ninn wrote:
> [...]
> i den forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen her der har
> gjort sig nogle erfaringer gode som dårlige med denne bil.

Jeg synes at der er meget vind/hjulstøj ved motorvejshastighed. Og
kørestillingen er lidt "underlig" fordi ratter ligger meget fladt, men
forsæderne og gearskiftet er eminent efter min mening.
Versionen med aut.gear (1,6) har dog ikke meget magt over tingene selvom der
er "tiptronic".

MVH Martin