Audi 100 1999 klimaanlæg/blæser problem
Fra : u.s

Dato : 03-12-03 23:11

Nogen der har forstand på det? eller kender nogen der har ??
Haster!
/ulrik

Fra : Tom

Dato : 03-12-03 23:13

> Nogen der har forstand på det? eller kender nogen der har ??
> Haster!

ja

Fra : u.s

Dato : 03-12-03 23:14

Det er en 1989 model
/ulrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-12-03 08:37

"u.s" <us02@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har forstand på det? eller kender nogen der har ??

Ja, herfra også....

Hvad er problemet?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : u.s

Dato : 05-12-03 23:01

On Thu, 4 Dec 2003 08:36:34 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Ja, herfra også....
>

>Hvad er problemet?

Blæseren. Altså dén til kabineventilation.
Pludselig holdt den op med at virke. og nu kører den med følgende
tilstande:
- ved start med kold motor kører blæseren
- nogen gange sætter blæseren helt ud - og så pludselig kører den igen
- nogen gange kører den som vinden blæser - som om nogen stod og
skruede op og ned for en knap hele tiden
- jeg har registreret en tendens til, at når motoeren bliver varm,
opstår problemerne
Mit værksted har "udmålt" styringen/betjeningsdimsen, og påstårat det
er blæsermotoren som skal skiftes.
Jeg tror ikke på dem, for blæseren kører jo en gang imellem. Jeg tror
det er spændingen til blæseren det er galt med. En mekanikerbekendt er
enig med mig, men har ikke diagram. Han påstår i øvrigt, at
kølekompressoren kører hele tiden (er iskold) - skal den det?
Har i øvrigt altid haft store problemer med fugt i kabinen i
vinterhalvåret - er det fordi anlægget måske køler og varmer på samme
tid?

Ellers dejlig bil - men den er jo ikke særlig brugbar for tiden...

HJÆLP

mvh ulrik