Feedback
Fra : Lars Christensen

Dato : 01-12-03 21:10

Hej alle
Konstruktiv kritik modtages af www.greenstreet.dk!
Vedr. PHPGedview - kunne en venlig sjæl fortælle mig (evt. link til relevant
hjemmeside) hvordan man sætter hele systemet til at fungere med MySql-klient
osv. - jeg er ret tunghør hvad sådan noget angår.
VH Lars

Fra : Lars Christensen

Dato : 01-12-03 21:13

- det skal lige nævnes, at enkelte sider ikke er helt færdige!
Lars

Fra : aafe

Dato : 01-12-03 21:45

On Mon, 1 Dec 2003 21:10:24 +0100, "Lars Christensen"
<lars@greenstreet.dk> wrote:

>Konstruktiv kritik modtages af www.greenstreet.dk!

Det går ikke rigtigt med det udråbstegn til sidst, skriv det hellere
således: www.greenstreet.dk !

mvh
Arne

Fra : Philip Kofoed

Dato : 01-12-03 21:59

Hej Lars,

> Konstruktiv kritik modtages af www.greenstreet.dk!

Rigtigt fint site du der har fået lavet.
Det er da også kun et par småting jeg har at foreslå:

Den orange skrift oven i billederne øverst er ikke ligetil at læse.

Bredden passer til en opløsning på 800x600, men ikke højden. Selv hvis jeg slår
alle toolbars og statusbar fra i IE er designet 'for højt', og der kommer en
scrollbar yderst til højre. Det gør ikke nødvendigvis så meget, men scrollbaren
til indholdsfeltet mellem menuerne kan komme helt ud af billedet, alt efter
hvordan scrollbaren til højre står.
Med alle de menupunkter ville jeg, hvis jeg var i dit sted, designe til min.
opløsning på 1024x768. Der er vel heller ikke mange tilbage der kun kører
800x600....

mvh
Philip Kofoed

Fra : aafe

Dato : 02-12-03 00:39

On Mon, 1 Dec 2003 21:10:24 +0100, "Lars Christensen" wrote:

>Vedr. PHPGedview - kunne en venlig sjæl fortælle mig (evt. link til relevant
>hjemmeside) hvordan man sætter hele systemet til at fungere med MySql-klient
>osv. - jeg er ret tunghør hvad sådan noget angår.

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe: http://eckmann.dk/saadan.pdf

desværre er acrobat ikke sluppet heldigt fra illustrationerne, men de
kan vel nok bruges alligevel.

mvh
Arne