Problemer med Siemens SL55
Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-12-03 22:37

Hejsa..

Jer som har en SL55, hvad er jeres erfaring med denne?

Min X har en sådan, og var rigtig glad for den i
begyndelsen, men efterhånden er den blevet meget ustabil,
cutter ud, taber forbindelse og er i det hele taget meget
ustabil.
Den er købt i begyndelsen af juli i år, så den har lige
været en tur på TDCs værksted, som har strammet nogle
skruer, renset antenne og opdateret software (havde jeg dog
gjort inden den blev sendt ind) men efter at de har haft den
i tre uger og vi fik den tilbage i mandags har den om muligt
været endu værre...

Nogen der har samme erfaring med SL55?
Hvis det er blevet rettet, hvordan skete det så?

Mvh
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 10:13

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Nogen der har samme erfaring med SL55?
> Hvis det er blevet rettet, hvordan skete det så?

Hejsa!

Har selv en SL55'er, men kan kun sige, at jeg har værret ovenud tilfreds med
den!
Men hvis der er nok ikke andet at gøre, end at sende den til rep igen!
Pøj pøj med det!

Helmut Lotti

Fra : Lars Funck

Dato : 17-12-03 11:35

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Jer som har en SL55, hvad er jeres erfaring med denne?

Jeg er meget tilfreds med min, der har ikke været problemer af nogen art.

MVH

Lars