Hvor købes Samsung E100?
Fra : Nielsen

Dato : 03-12-03 13:23

Hejsa ...

Ved i om Samsung E100 kan købes i kbh/dk eller på en dansk webside?

På forhånd tak for hjælpen.
vh\nielsen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-12-03 13:42

Nielsen wrote:
> Hejsa ...
>
> Ved i om Samsung E100 kan købes i kbh/dk eller på en dansk webside?

Den er vist ny hva' Den er ikke på mobilpriser.dk, men aircom.dk har den
på deres site, men prisen er ikke oplyst.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Nielsen

Dato : 03-12-03 13:52

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den er vist ny hva' Den er ikke på mobilpriser.dk, men aircom.dk har den
> på deres site, men prisen er ikke oplyst.
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk

Netop :-/
Vh\Nielsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 04-12-03 15:15

"Nielsen" <thefuturefreak@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i melding

> "Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Netop :-/
> Vh\Nielsen

Forhåpentligvis kommer den før jul...

Flere internettbutikker har telefoner på deres site, som kan legges i
handlekurv og betales, og så får man vente til den kommer på markedet, slik
at butikken får den på lager og kan effektuere bestillingen. Dog oppgis det
vanligvis om butikken har varen på lager, eller når den forventes inn.

Her i Norge så jeg Sonyericsson Z600 til salgs på internett allerede i
begynnelsen av oktober, og telefonen kom jo ikke i handelen før langt uti
november, og da i meget begrenset antall.

Samsung har mye interessant på gang nå.

E100 er mye samme telefonen som E700 og X600. De store forskjellene er at
E700 og X600 har kamera. I tillegg: X600 er ikke sammenfoldbar, og har noe
mindre og mindre påkostet display. Men X600 har dreibart kamera, samt blitz.

Mvh

Thorolv Valentinsen