Spam-bøde på 1 mio. kr. til Debitel
Fra : Peter

Dato : 03-12-03 08:30

Spam-bøde på 1 mio. kr. og en retssag er på vej til Debitel iflg.
Computerworld:

"Debitel afviser bøde i spam-sag"
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21722

"Debitel: Spam-bøde er storhedsvanvid"
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21728

Man kan så tilføje, at det snarere må være Debitel, der lider af
storhedsvanvid, hvis de tror Debitel gratis kan overtræde loven
40-50.000 gange og bilder sig ind, at de de frit kan råde over de
40-50.000 modtageres tid, energi, mailboxplads og SMS-hukommelse.
Jeg ser frem til, at Debitel bliver dømt!

Fra : Mark

Dato : 03-12-03 17:45

> [...]
> 40-50.000 modtageres tid, energi, mailboxplads og SMS-hukommelse.
> Jeg ser frem til, at Debitel bliver dømt!

Kan kun være enig i det synspunkt, dog mener jeg at bøden skal være større,
for hvis der ikke vil ske dem noget, tror jeg hurtigt at vi får spam på
vores mobiler at se.

At det så lige er debitel der får bøden er kun extra godt

Mvh
Mark