Lader
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 02-12-03 18:21

Hæi folkens

Har købt en rejselader hos thansen.dk.

Bagpå står til 5110/6110/6150/8810/6210 og min er en 5100.

På selve laderen er en lille mærkat hvor der står NOK3310/8210.

Output er DC 5V - 11V.

På min egen ødelagte lader er Output 5,7V/800mA

Kan den bruges til en 5100'er ??

hamselv herfra

Fra : JMo.

Dato : 02-12-03 18:41

"Tonny Eskesen \(DKMC\)" <hamselv@brammmmingnet.dk-huskatfjerne2m'er> wrote
in news:bqihev$qeu$1@news.net.uni-c.dk:

> På selve laderen er en lille mærkat hvor der står NOK3310/8210.
[snip]
> Kan den bruges til en 5100'er ??

Hvis den virker, ja. Hvis ikke den virker, så kan den ikke )

(Du ødelægger ikke din telefon ved at prøve. Den vil blot skrive "oplader
ikke" hvis den ikke passer. Det kritiske punkt er om den kan lade din
telefon op, hvis den er løbet helt tør for strøm. Det er der nogle af de
ældre ladere der ikke kan)

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 03-12-03 05:06

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke" hvis den ikke passer. Det kritiske punkt er om den kan lade din
> telefon op, hvis den er løbet helt tør for strøm. Det er der nogle af de

Jamen så har jeg da bare prøvet og det ser ud som om at det virker, den er
teværtefald ladet op.

hamselv takker og bukker