Opdatering af firmware på SE T310
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 02-12-03 10:47

Hvor går man hen og får gjort dette?
Har et Sonofon abb., så jeg tænkte; "Fedt, går da bare i Sonofon
butikken i Ishøj Bycenter, de må da kunne gøre det" - Naiv er man jo.
Næh, næh, det kunne de da ikke
Men de kunne sende mobilen på værksted, hvor den så kunne få opdateret
firmwaren - Og det ville "kun" tage en 6-8 arbejdsdage.

Helt ærligt, er der ikke nogen steder sådan en lille ting kan ordnes en
hel del hurtigere?

--
Mvh. Jan

Fra : BorreBoy

Dato : 02-12-03 13:47

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmwaren - Og det ville "kun" tage en 6-8 arbejdsdage.
>
> Helt ærligt, er der ikke nogen steder sådan en lille ting kan ordnes en

Jo:

København
Teleservice International Danmark A/S
Servicecenter København
Rugvænget 19 G
DK-2630 Taastrup
Tlf.: +45 43 59 90 00
Fax: +45 43 59 90 99
Email: tsk@teleservice.com

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 03-12-03 10:21

Er der virkeligt ikke nogen andre steder man kan få ordnet den lille
ting?

--
Mvh. Jan

Fra : Per Olsen

Dato : 03-12-03 17:43

> Er der virkeligt ikke nogen andre steder man kan få ordnet den lille
> ting?
>

> --
> Mvh. Jan

Telecervice findes flere steder i landet.

Pe®=s1