Logo, ikke udbyderens men telefonens ?
Fra : Finn H. Christensen

Dato : 01-12-03 23:14

Jeg har en gl. Nokia 3310 med Mobilix Mayday som det hed dengang. Jeg er for
længst gået over til Telmore men telefonen har bibeholdt sit Mobilix-logo og
det viser den uanset hvilket SIM kort jeg putter i den. Problemet er at jeg
faktisk ikke kan se at jeg er på telmores(tdc) net pga. dette stædige logo.
Jeg kører tit oppe på nordkysten (Sjælland) så det sker tit at den slår over
på svenskernes Vodafone, og det irriterer mig at jeg ikke lige kan se at den
er tilbage på Telmores net. Så det er først efter at jeg tilmeldte mig
udenlandstelefoni at logoet er blevet et problem. Er der nogen som kan
fortælle mig om jeg kan fjerne det, jeg har prøvet at importere et andet
logo men det vises kun kortvarigt.

På forhånd tak, Finn

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-12-03 17:56

> Jeg har en gl. Nokia 3310 med Mobilix Mayday som det hed dengang. Jeg er for
> længst gået over til Telmore men telefonen har bibeholdt sit Mobilix-logo og
> det viser den uanset hvilket SIM kort jeg putter i den.

Hmm... lyder lidt mærkeligt... det er ikke en billedbesked der er sat op som
"pauseskærm"? I så fald ændrer du det under Profiler.
Er det et almindeligt operatørlogo kan det fjernes ved at trykke *#67705646#

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Finn H. Christensen

Dato : 02-12-03 23:33

> Hmm... lyder lidt mærkeligt... det er ikke en billedbesked der er sat op
som
> "pauseskærm"? I så fald ændrer du det under Profiler.

Tak til Michael ! ; )

Det var faktisk bare en pauseskærm med Mobilix-logoet sat til 5 sek. Den
tanke havde ikke strejfet mig, jeg troede det var noget mere "sejlivet" de
havde lagt ind i telefonen.
Vh Finn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-03 19:58

Finn H. Christensen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> kan fortælle mig om jeg kan fjerne det, jeg har prøvet at importere
> et andet logo men det vises kun kortvarigt.

Hvis du har - eller kender en - der har et almindeligt datakabel
og et program som f.x. Logomanager, så kan du sikkert
fjerne det helt.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.