Vedr. display i 8850'er
Fra : Lars \(5000\)

Dato : 01-12-03 16:03

Hej

Min ellers dejlige nokia 8850 er begyndt at have "synsforstyrrelser" i
skærmen. Som oftest virker den fint, men af og til fungerer skærmen ikke. Så
kan man trykke og rykke lidt i telefonen, og så kommer det igen. Kan det
laves billigt, og kender I nogen der ordner det i Odense C ? (ikke
teleservice, da de skal have min 800 for det) . Jeg har selv overvejet
det, men ved ikke om det er lige til... Kan dette KUN skyldes displayet? Der
er vist ikke en kontaktmåtte, som i 8210'eren... Håber på lidt hjælp...

På forhånd tak for hjælpen
Lars Koch Hansen

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 01-12-03 20:03

det er højst sandsynligt kontaktmåtten mellem display og print og JA! der
sidder en kontaktmåtte.

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Nu også unlock og opdatering af SonyEricsson

Onlinesupport: ICQ: 264960259
Husk at du kan betale med kreditkort

Fra : Lars \(5000\)

Dato : 01-12-03 20:19

hvor kan en sådan købes :D
gerne i odense området :)

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 01-12-03 21:39

måske tronik.dk ellers har vi den på lager
www.modify.dk

Fra : Lars \(5000\)

Dato : 01-12-03 21:57

Hej Mikkel

Jeg kan ikke finde den til en nokia 8850 på din side. Den findes kun til
8210'eren ?? Kan det passe ?

Lars

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 01-12-03 22:20

det er den samme

Fra : Leif

Dato : 01-12-03 23:02

har jeg samme behov for en reservedel?

Jeg har en 8210 der gør flg.:

Når der trykkes på højre kant af displayet
eller på området mellem displayet og højtaleren,
går displayet ud - tlf. virker stadig.
Tlf. skal slukkes og tændes for at vise noget igen.

Leif
___,
\o

/ \
.

Fra : Lars \(5000\)

Dato : 01-12-03 23:13

det tror jeg bestemt...
Jeg har lige løst mit problem. Jeg skilte telefonen ad, og løftede
displayet. Der sidder så en lille bitte gummiagtig "kontaktmåtte" som jeg
tog ud af den revne den sad i, hvorefter jeg vendte den om, og monterede
displayet igen.... Det der var skyld i at mit display ikke fungerede
normalt, var at det var gået lidt løs i den "låsemekanisme" der holder
displayet ned til printet - så kontakt måtten ikke havde fuld kontakt med
printet... Det har den nu, og fungerer upåklageligt....

Jeg synes klart du (leif) skulle prøve at skille den af og se om SAOSI
reperation ikke hjælper :D

SAOSI = Skil Ad Og Saml Igen :)

Lars