DiabliII editor
Fra : Aragorn24

Dato : 02-12-03 13:22

JEg har ledt og ledt og downloadet, for at finde en savegameeditor til det
gode gamle DiabloII expantion v1,10 men kan ikke finde noget der virker.

Hvis der er nogen derude det har et link til en versiion der virker, kunne
jeg godt tænke mig at vide det!

Vi er 4kammarater der spiiler det på nerværk, men ingen gidder at spille
assasen, nu vil vi få fat i en gameeditor, og se hvad hun dur til

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 04-12-03 17:55

Aragorn24 skrev i en meddelelse
> Vi er 4kammarater der spiiler det på nerværk, men ingen gidder at spille
> assasen, nu vil vi få fat i en gameeditor, og se hvad hun dur til

Jeg kan faktisk godt anbefale hende. Jeg spiller hende selv og hun er ganske
god med sine våben:c)
Med gambling hilsen

Ding-Dong