Er denne NG ved at blive ødelagt
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 17-04-01 19:39

Hej
Jeg beklager meget at jeg er kommet til at støde jer ved at oplyse om at
der er ledig jagt mm.
Men helt ærlig jeg oplyser om at der er en gratis ydelse som der er mange
der er intr.
Men ok hvis det er det flertallet ønsker skal jeg da gerne stoppe med at
sende her i ng

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Nj@DDF.DK
www.jagtformidling.dk

Fra : Søren Elnegaard Pete~

Dato : 17-04-01 20:13

Men ok hvis det er det flertallet ønsker skal jeg da gerne stoppe med at
> sende her i ng

Det vil jeg se før jeg tror det. Det har vist intet med service for jægere
at gøre men er snarere forretning - sig tingene som de er.
Alle som læser denne NG ved nu at i eksisterer så de har formentlig jer i
"foretrukne" hvis de mangler jagt.

MVH

SEP

Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 17-04-01 20:12

Hej
Hvordan kan det være en forretning når alle ydelser er gratis ?

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Nj@DDF.DK
www.jagtformidling.dk

Fra : PJ

Dato : 17-04-01 22:48

> Hej
> Hvordan kan det være en forretning når alle ydelser er gratis ?
----

Netop det som mange spørger sig selv om!!!!

I vore dage hvor "ingenting kommer af ingenting - kun lommeuld" - sælger du
iøvrigt foderautomater?
MVH
Pierre Jakobi

Fra : Christian Rosenfeldt

Dato : 18-04-01 12:59

"Jagtformidling.dk" <nj@ddf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er intr.
> Men ok hvis det er det flertallet ønsker skal jeg da gerne stoppe med at

Jeg læser denne gruppe jævnligt, og jeg syntes det er fint nok med annoncer
fra jagtformidlingen, og andre, der har noget jagtrelevant at sælge eller
formidle. Så forsæt du bare for min skyld! Jeg sidder ikke og læser
loppemarked.dk for at finde jagt.
Så længe annonceringen ikke tager overhånd, kan jeg ikke se, at det er noget
problem. Så mange indlæg er der jo heller ikke. Der er altid nogle
netbetjente, der kommer med indlæg om fundatser med det samme.

Christian

Fra : M Sørensen

Dato : 18-04-01 15:37

HØRT!!

Fra : Torben F@rum

Dato : 18-04-01 19:37

Christian Rosenfeldt skrev i meddelelsen <9bjvm7$qrb$1@news.cybercity.dk>...
>Så længe annonceringen ikke tager overhånd, kan jeg ikke se, at det er
noget
>problem.

Det HAR taget overhånd

>Så mange indlæg er der jo heller ikke.

Jo der er, 19 indlæg som blot fortæller at siden er opdateret, og i 2
tilfælde er det sket 3 gange på en dag.

>Der er altid nogle netbetjente, der kommer med indlæg om fundatser med det
samme.
>Christian

Kald mig bare netbetjent, men skal vi følge reglerne til fulde er det
overhovedet ikke tilladt at annoncere i denne gruppe, men for min skyld
ingen alarm, så længe det holdes på et acceptabelt niveau.

Jeg syntes det er helt fint at John har lavet en hjemmeside som kan formidle
kontaktet mellem udlejere og jægere, jeg behøver bare ikke blive mindet om
den dagligt, f.eks. en gang ugentligt finder jeg et mere passende niveau.

Torben Farum

Fra : Flemming

Dato : 19-04-01 00:27

Jeg synes faktisk, at det er ok med disse indlæg, og når man kan se
afsender, så kan det vel ikke være så svært at undgå at læse indlæg fra
jagtformidling.dk.

I den tid jeg har læst denne gruppe, har der faktisk været mange køb/salg,
men dem har "Sheriffen" ikke reageret på.

Flemming