spil
Fra : bimse

Dato : 01-12-03 15:52

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-12-03 19:32

"bimse" <ffhfh@ksdk.dk> skrev i en meddelelse
news:3fcb559a$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Ja det er et hamrende skægt spil..

Du kan download en demo version på:

www.hvor-er-min-tekst.dummy

Flg. cheats er også opdaget til spillet:

Tryk i emne boksen og skriv: Det det egentligt handler <enter> Resultat:
Nogen alle kan bruge til at få en idé om hvad tråden handler om.
I den store tekst rude forneden skriver du: Det du gerne vil vide noget om
<enter> Resultat: Noget alle kan bruge til at generere et svar ud fra.

Mvh
Benjamin

Fra : Cinnober

Dato : 01-12-03 19:57

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> I den store tekst rude forneden skriver du: Det du gerne vil vide noget om
> <enter> Resultat: Noget alle kan bruge til at generere et svar ud fra.

LOL

Fra : Johan Wedell

Dato : 02-12-03 08:39

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote in message
> "bimse" <ffhfh@ksdk.dk> skrev i en meddelelse
*snip*
> [...]
> I den store tekst rude forneden skriver du: Det du gerne vil vide noget om
> <enter> Resultat: Noget alle kan bruge til at generere et svar ud fra.

Nej nej, du har helt misforstået Bimses budskab. Jeg tror han mener:" Spil!
Spil noget mere!" Bimse er en stor tænker; han rammer lige på kornet. Han
ser, hvordan vi andre skriver om at spille, skriver hvorfor vi ikke spiller,
skriver hvilke spil vi gerne ville spille... Men spiller vi? Nej. Vi er
falske, tomme mennesker, som forsøger at påtage sig en identitet i spillet.
Men han gennemskuer os med det samme; han ser hvor påtaget det er. Det er et
billede på hele vores kultur, hvordan vi gruperer os i subkulturer, hvor
etiketten er vigtigere end indholdet.
Bimse har svaret:" Spil! Spil mens du kan og tør. Spil! Spil!". Det er meget
smukt skrevet af Bimse, jeg er rørt til tårer. Bimse har ændret mit liv.

Mvh Johan.

PS

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-12-03 09:11

"Johan Wedell" <johan_wedell@stofanet.REMOVEdk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> smukt skrevet af Bimse, jeg er rørt til tårer. Bimse har ændret mit liv.

Ja jeg tror sq også jeg vil følge det råd og lade ungerne klare sig selv, de
er alligevel så gamle (11 mdr, 6 år & 8 år) at de nok kan finde ud af at
klare det med mad og sådan noget selv *GG*

/Benjamin

Fra : S3N80R

Dato : 02-12-03 13:10

On Mon, 1 Dec 2003 15:52:12 +0100, someone who claims to be "bimse"
<ffhfh@ksdk.dk> wrote:

w00t ! bimse = blaster ? Ooh - dyb respekt :o

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk