I gang med Stevie Wonder
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-12-03 20:13

Jeg har lige besluttet mig for at kaste mig over Stevie Wonder. Hvilke
albums / numre mener I jeg bør checke ud?

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 20:26

Kim Frederiksen wrote:

> Jeg har lige besluttet mig for at kaste mig over Stevie Wonder. Hvilke
> albums / numre mener I jeg bør checke ud?

Det fortryder du ikke.
Forslag:

Innervisions
Fulfillingness' First Finale
Songs in the Key of Life
Talking Book
Journey Through the Secret Life of Plants
Hotter Than July
Where I'm Coming From

/David

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-12-03 20:33

Kim Frederiksen wrote:
> Jeg har lige besluttet mig for at kaste mig over Stevie Wonder. Hvilke
> albums / numre mener I jeg bør checke ud?

Music of my mind
Innnervisions
Talking Book
Fullfillingness' first finale
Songs in the key of life
Hotter than july

Hvis det er noget du synes om, så skaf endelig også

Donny Hathaway - Live

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 03-12-03 21:09

Ja, Sune der har du ramt plet D. Hathaway Live er osse en af mine
favoritter.
Og lidt musik historie om ham kan du læse her:
http://www.soulwalking.co.uk/Donny%20Hathaway.html
Desværre tog han sit eget live d.13 januar 1979.

God fornøjelse med masser af kvalitets musik i selskab med Stevie & Donny

MVH
Brian/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-12-03 21:37

news.cybercity.dk wrote:
> [...]
> Og lidt musik historie om ham kan du læse her:
> http://www.soulwalking.co.uk/Donny%20Hathaway.html
> Desværre tog han sit eget live d.13 januar 1979.

Ja, kender godt historien. Nogle siger at han var ulykkeligt forelsket i
Roberta Flack, og det kan man jo ikke bebrejde ham. De to duetplader er
i øvrigt helt fantastiske, især den første af dem. Men live pladen
overgår selvfølgelig alt, der er virkelig fed stemning og et meget
velspillende og veloplagt band, for at sige det mildt.

Rest in peace Donny.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-12-03 00:42

Tak for alle svarene. Jeg sidder og hører Stevie Wonder nu. 'Kæft det er fed
musik

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Alias

Dato : 04-12-03 01:03

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for alle svarene. Jeg sidder og hører Stevie Wonder nu. 'Kæft det er
fed
> musik

Han har ikke kun lavet god musik. Der er meget dårligt imellem de gode
sange.

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-12-03 10:06

Kim Frederiksen wrote:
> Tak for alle svarene. Jeg sidder og hører Stevie Wonder nu. 'Kæft det er fed
> musik

Manden er/var et geni. Intet mindre.

/David

Fra : MP Jakobsen

Dato : 03-12-03 20:30

On Wed, 3 Dec 2003 20:12:41 +0100, Kim Frederiksen wrote:

> Jeg har lige besluttet mig for at kaste mig over Stevie Wonder. Hvilke
> albums / numre mener I jeg bør checke ud?

Uh - lyder som et fornuftigt valg:

De klassiske:

Songs in the key of life - dobbelt album. Indeholder de fleste af de
største hit, men det er ikke noget opsamlingsalbum.

Innervisions - Mange fede funky popnumre

Personligt er jeg ret pjattet med albummene 'Signed sealed & delivered',
'Hotter than july' og 'Fulfillingness' first finale'. Tre gode albums.

Fede hits:

Boogie on reggae woman
As
I wish