laban
Fra : johny møller

Dato : 03-12-03 20:54

jeg hørte for mange år siden en laban sang der hedder
nr.1
har kun kunnet finde den på plade. er der nogen der ved om det er muligt at
få den på cd?

på forhånd tak
bettina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-12-03 02:41

"johny møller" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nr.1
> har kun kunnet finde den på plade. er der nogen der ved om det er muligt

Hej Bettina

Jeg ved faktisk ikke, om den findes på nogen CD, men du finder den på LP'en
Laban 4, Som er på Mega Records MRLP 3018 og udgivet i 1985. Umiddelbart
har jeg ikke kunnet finde den på CD. Jeg ved dog, der er en CD der hedder
noget i retning af Laban's største narrestreger, men jeg har ikke lige nogen
trackliste over den, men der er da chancer for at den er der på. Ellers må
du holde øje med serien " Det bedste af det bedste " der kommer / er måske
kommet, en med Laban også.

M.V.H.....Benny..