METALLICA i Parken d. 26. maj 2004 !!!!!!!~
Fra : Kong Kent

Dato : 02-12-03 20:51

YEEEEEAH!! Så skal vi fan'me se Metallica igen! Efter gensynet med Metallica
på Roskilde Festival i år, kan det ikke gå for hurtigt med den
indendørskoncert Lars stod og lovede på scenen. Den kommer så, eventuelt med
Slipknot som support (satans. Havde håbet på Slayer, men wha'...)

http://gaffa.dk/live/view.php?news_id=11374

Billetsalget starter onsdag d. 10. december kl. 10.00 v. Billetmaskinen, Sex
Beat Records butikken i København, samt alle TDC butikkerne i det ganske,
danske land

Gæt hvem der sidder klar på næste onsdag?

Me, me, me!!!!!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 02-12-03 22:18

Fandme en rar nyhed, den har jeg gået og ventet på, efter at Lars Ulrich på
Roskilde råbte "Vi ses indendørs til foråret !!!"............Og så lige i en
overdækket "Parken"....Fandme stort !!!!

Jeg er også klar på næste Onsdag kl. 10.00.......

Mon ikke Slayer kan nå det endnu, der skrives at Slipknot er offentliggjort
som support, og udover Slipknot, er det muligt at der sættes yderligere et
supportband på plakaten....
Fuck hvor er der lang tid til Maj.........nu betyder julen jo intet
mere..........

BonZo

Fra : Kong Kent

Dato : 02-12-03 22:41

> [...]

en
> overdækket "Parken"....Fandme stort !!!!

Det bliver ganske simpelt ikke større!!

> Fuck hvor er der lang tid til Maj.........nu betyder julen jo intet
> mere..........

Præcis. Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage får pludselig sådan en tom
rungende klang over sig, når man ved, at det først bliver *rigtig* jul til
maj næste år

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-12-03 23:27

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]
med
> Slipknot som support (satans. Havde håbet på Slayer, men wha'...)

Kan være der skal arrangeres noget helt uformelt
dk.kultur.musik-spiseri/drikkeri inden koncerten, da jeg har en idé om at
folk (udover Kongen) kommer fra Jylland til København den pågældende aften?

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : zcully

Dato : 03-12-03 18:34

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
> [...]
> Anders Vind Ebbesen
> Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk
> Emner i #11: Kontrakt, åbent kontorhelvede, heroin.

Ja det kunne faktisk være ret sjovt egentlig. Også at få sat ansigt på de
forskellige herinde. Jeg kommer også fra Jylland (Århus).

/Zcully

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 05-12-03 16:10

> [...]
> dk.kultur.musik-spiseri/drikkeri inden koncerten, da jeg har en idé om at
> folk (udover Kongen) kommer fra Jylland til København den pågældende

Jeg er også klart med på den - selvom jeg nu er ulandfrivillig på øen

Ulrik

Fra : Christian Joergensen

Dato : 03-12-03 03:40

On Tue, 02 Dec 2003 20:50:53 +0100, Kong Kent wrote:

> Sex Beat Records butikken i København

Vi ses der

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |

Fra : Peter T.

Dato : 03-12-03 09:20

Kong Kent wrote:

> YEEEEEAH!! Så skal vi fan'me se Metallica igen!

Nice. Selvom støjniveauet nok vil måle sig med da der var speedway i
parken, så bliver man jo nok nødt til at bestille billetter. :)

--
muh.
muh.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-12-03 09:31

> [...]
med
> Slipknot som support (satans. Havde håbet på Slayer, men wha'...)

Ja, jeg skal da også derind, men jeg er nu lidt ærgelig over at det skal
være så stort. Der kan vel være plads til 40.000+ mennesker. Ka' bedre li'
de mere "intime" koncerter hvor alle kan deltage i festen. Det var tider da
man så Metallica i Falkoner på MOP-turnéen. Se, dét var "stort"!

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-12-03 13:26

On Wed, 3 Dec 2003 09:30:33 +0100, "Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote:

> [...]
>de mere "intime" koncerter hvor alle kan deltage i festen. Det var tider da
>man så Metallica i Falkoner på MOP-turnéen. Se, dét var "stort"!

Og så det faktum at lyden i Parken har fået meget dårlig kritik til alle
koncerter

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 14:04

Morten Bowman wrote:

> Og så det faktum at lyden i Parken har fået meget dårlig kritik til alle
> koncerter

Lyden til Pink Floyd koncerten var _sublim_. Det bedste jeg har hørt til
nogen koncert, ever. Så det kan godt lade sig gøre.

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-12-03 16:55

On Wed, 03 Dec 2003 14:04:15 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Lyden til Pink Floyd koncerten var _sublim_. Det bedste jeg har hørt til
>nogen koncert, ever. Så det kan godt lade sig gøre.

Øøhh nåede PF at spille i den nye Parken? Så er min hukommelse ikke lang
nok Hvornår vat det den stod færdig?

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 17:07

Morten Bowman wrote:

> Øøhh nåede PF at spille i den nye Parken? Så er min hukommelse ikke lang
> nok Hvornår vat det den stod færdig?

Parken er fra 1992, PF spillede der i 1994. Jeg var der selv, og jeg
tror ikke at det er noget jeg har drømt :)

/David

Fra : Henrik S.

Dato : 03-12-03 17:20

Morten Bowman wrote:

> Og så det faktum at lyden i Parken har fået meget dårlig kritik til
> alle koncerter

Ahh. Ikke helt sandt, men jeg har da hørt at der til nogle koncerter har
være megen stor kritik af lyden...

Lyden til Depeche Mode var da meeeeget fed, og HØJ.!! NICE.!!!

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : zcully

Dato : 03-12-03 17:24

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> Og så det faktum at lyden i Parken har fået meget dårlig kritik til alle
> koncerter
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

Jeg syntes nu ikke det er så galt som der er blevet skrevet (har set 10
koncerter derovre). Men vil nu sige at Springsteen sidste gang var historisk
katastrofal hvad lyden angår og det samme med Chili Peppers!! Min gamle
transistor med båndspiller var bedre.
Men Depeche Mode og U2 havde sublim lyd.

/Zcully

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 03-12-03 20:03

Stones var også noget lort, mht lyd.

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-12-03 21:14

On Wed, 03 Dec 2003 20:02:48 +0100, Thomas Lund Hansen
<newsreader@BACKSPACETHISbendejo.dk> wrote:

>Stones var også noget lort, mht lyd.

Og McCartney!

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-12-03 22:52

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Gæt hvem der sidder klar på næste onsdag?

Nogen der ved hvad det kommer til at koste?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 03-12-03 23:25

Vil gætte på priser fra 350,- ................har dog ikke noget at have det
i, men lyder det ikke meget rimelig ??

BonZo
http://www.bearfoot.soundvenue.com

Fra : Kong Kent

Dato : 04-12-03 05:55

> Vil gætte på priser fra 350,- ................har dog ikke noget at have
det
> i, men lyder det ikke meget rimelig ??

Gid du måtte have ret, men en overdækket Parken tror jeg ikke kommer til at
kunne opleves for mindre end 400 kr. Synes at have hørt 450,- et eller andet
sted, men ligesom dig kan jeg ikke huske hvor, og har heller ikke det helt
store at have det i.

Bliver spændende at se hvor meget billetterne kommer til at koste gennem
Metallicas officielle fanklub, som jeg er medlem af. De har netop
offentliggjort de foreløbige datoer på Europa touren 2004:

May 26 Copenhagen, Denmark
May 28 Helsinki, Finland
May 30 Gothenburg, Sweden
June 4 Lisbon, Portugal
June 8 Ludwigshafen, Germany
June 10 Gelsenkirchen, Germany
June 11 Wiener Neustadt, Austria
June 13 Munich, Germany
June 16 Bremen, Germany

Så mon ikke den langhårede nordjyde lige napper Parken, for derefter at tage
hjem til Hjørring igen, og booke en billet på færgen Frederikshavn -
Göteborg nogle dage senere?

Jeg tror det. Så skulle den ged vist være barberet

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 05-12-03 13:33

On Wed, 03 Dec 2003 22:51:36 +0100, Martin Helbo wrote:

> Nogen der ved hvad det kommer til at koste?

Gulvplads foran scenen: 500 kr
Øverste tribuner: 450 kr
Nederste tribuner: 550 kr

Der ville måske være opdeling af gulvet - men det vides ikke endnu :)

Kilde: billetmaskinens telefondame :)

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.

Fra : Brian Kals

Dato : 04-12-03 19:32

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> YEEEEEAH!! Så skal vi fan'me se Metallica igen!

App. så viser tyske WDR deres konsert fra rock am ring 2003
d 5jan fra 01:00-03:00

Mvh
Brian