Hæ, lidt pudsigt, jeg må være synsk (ang. ~
Fra : Christian Muus

Dato : 02-12-03 18:10

I går aftes, da jeg ikke kunne falde i søvn, lå jeg og grublede lidt...tænke
på, hvilke storkoncerter Parken eventuelt ville kunne byde på næste år (nu
hvor nogle af dem der kunne fylde Parken har spillet i år (McCartney,
Stones, Springsteen, Williams))...jeg kom bl.a. til at tænke på bands som
U2, Pink Floyd, men også Sting og Metallica...

Og så er det jeg lige i dag læser på Gaffas hjemmeside; Sting kommer til DK
(dog ikke til Parken, men måske det næststørste spillested, Forum) og så her
for et par minutter siden, læser jeg at Metallica kommer til Parken den 26.
maj

Tilfældighed, eller er jeg ved at blive synsk ?

Christian

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-03 18:17

Christian Muus wrote:

> [...]
> Stones, Springsteen, Williams))...jeg kom bl.a. til at tænke på bands som
> U2, Pink Floyd, men også Sting og Metallica...

Pink Floyd i Parken nu, ville jeg betragte som meget usandssynligt.
Desværre... :(

/David

Fra : zcully

Dato : 02-12-03 18:47

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
26.
> maj
>
> Tilfældighed, eller er jeg ved at blive synsk ?

(du glemte at nævne Clapton som også kommer i Parken)

Havde godt nok hørt det med Metallica. Af en eller anden årsag havde jeg
bare fået det til 24 maj. Jeg kan bare ikke vente, så jeg tager til Hannover
og ser dem på fredag. Der har de også de totalt fede Godsmack med som
OPVARMNING (av den blir hård). Tvivler på de er med i DK. Men tager dem nu
sikkert også i DK

/Zcully

Fra : Thomas H.

Dato : 02-12-03 19:03

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
26.
> maj
>
> Tilfældighed, eller er jeg ved at blive synsk ?

Ring til TV2-Zulu, og hør om de vil ha' din historie

Fra : Alias

Dato : 03-12-03 20:58

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og så her for et par minutter siden, læser jeg at Metallica kommer til
Parken den 26.maj

Metallica burde ikke kunne fylde Parken!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-12-03 21:38

Alias wrote:
> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Metallica burde ikke kunne fylde Parken!

Ikke i en ideel verden nej, men nu lever vi jo ikke i en sådan.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-12-03 22:43

Alias wrote:
> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Parken den 26.maj
>

> Metallica burde ikke kunne fylde Parken!

The Corrs derimod! Men det ville nok gå helt galt hvis de skulle spille
derinde... med mindre de altså kan booke Parken i 4-5 aftener i træk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 04-12-03 00:36

Således skrev Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> i dk.kultur.musik
Wed, 03 Dec 2003 22:42:46 +0100:

>The Corrs derimod! Men det ville nok gå helt galt hvis de skulle spille
>derinde... med mindre de altså kan booke Parken i 4-5 aftener i træk

Lad os bare sige en hel uge, så kan G'n'R også lige komme med.

Knud
--
Captain's log, stardate 41358.2. I am nailed to the hull.

Fra : -V-

Dato : 04-12-03 00:59

Knud Winckelmann wrote:
> Således skrev Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> i dk.kultur.musik
> Wed, 03 Dec 2003 22:42:46 +0100:

> Lad os bare sige en hel uge, så kan G'n'R også lige komme med.

Hvornår skal Gary Moore så knalde sit bal af?

-V-

Fra : Alias

Dato : 04-12-03 01:27

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg tror desværre kun, at det er i London, at de kan gøre noget sådan. Altså
spille for udsolgte huse 4-5 aftener i træk. De har faktisk gjort det for
nogle år siden.

Hold kæft, det ville være fedt. Men nu eksisterer Guns N' Roses jo desværre
ikke mere, så det kommer vi aldrig til at opleve.

> Hvornår skal Gary Moore så knalde sit bal af?

Han kan være opvarmningen og senere hen under koncerten kommer han på scenen
igen men nu sammen med Andrea, Slash og Axl. Forestil jer en interessant lyd
der ville komme ud af Andrea og Axl på vokaler og Gary og Slash på guitare!

Det ville under alle omstændigheder være en fed reklame for Gibson Les Paul
guitarerne!
Jeg tror sgu, at jeg vil kontakte Gibson og forelægge dem idéen.

Fra : -V-

Dato : 04-12-03 01:40

Alias wrote:

> [...]
> Gary og Slash på guitare!

> Jeg tror sgu, at jeg vil kontakte Gibson og forelægge dem idéen.

Det er satme det mest fornuftige, jeg nogensinde har hørt dig ytre.
Du kan være *helt* sikker på mine penge, hvis der nogensinde bliver solgt
billetter til dét lineup.

Bare for at kunne sige, at man var der.

-V-