Suede, Vega i går
Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-12-03 10:00

Hej!

Ville bare lige nævne at jeg har smidt mine billeder fra Suede's helt
fantastiske afskedskoncert i går aftes på http://rosenauer.dk .. Kort
fortalt om koncerten kan nævnes at den varede ca. 2 timer (incl. et par
omgange "We want more" :) og at der både blev spillet (overvejende) gammelt
materiale såvel om nyt. Alt i alt en helt fantastisk god koncert .. :)

Med venlig hilsen

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Fax Flora

Dato : 02-12-03 11:40

Fantastisk koncert. Det var især stort at høre numre som "The Asphalt World"
og "The 2 of us", som jeg i hvert fald aldrig har hørt live før!:)

FF

Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-12-03 12:31

> Fantastisk koncert. Det var især stort at høre numre som "The Asphalt
World"
> og "The 2 of us", som jeg i hvert fald aldrig har hørt live før!:)
>
> FF

Sjovt nok, sagde det samme i går.. :).. har efterhånden hørt dem mange
gange, men har aldrig hørt dem spille Asphalt World før.. Fantastisk fedt
nummer, som man kan undres over de ikke spiller oftere =)...

Tog du også billeder derinde ? :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Fax Flora

Dato : 02-12-03 12:43

Jeg tog desværre ingen billeder - de ligger allesammen på min nethinde ;)

Var ellers temmelig sikker på at de ville slutte af med See You in the Next
Life (som var afskedsordene inde på deres hjemmeside), meen det gik
alligevel ikke i opfyldelse... hmm.