Kald mig bare...
Fra : Morten Steen

Dato : 02-12-03 22:40

en håbløs romantiker, et fjols for sødsuppe, og så videre, og så videre...
men HOLD DA KÆFT, hvor er "Love Actually" dog bare en kanon dejlig film!
Rørende, sjov, underfundig, traurig... you name it. Gik lige i hjertet.
Og jeg vil sige at det er lang tid siden jeg har set Hugh Grant være så god.
Sjov, charmerende (uden at være slesk), og... en smule ydmyg, kan man måske
kalde ham?
Nogle af historierne var måske en kende for "eventyr"-agtige, men det fandt
jeg personligt værende helt i orden. Emma Thompson suveræn i en svær rolle.
Laura Linney så absolut lige så.
Men altså, de var sgu alle gode... jeg synes fanme det var lækkert at se
sådan en film, så tæt på jul.

Morten

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 02-12-03 23:20

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote in message
> [...]
rolle.
> Laura Linney så absolut lige så.
> Men altså, de var sgu alle gode... jeg synes fanme det var lækkert at se

Hvis du ikke har set "Livet er smukt" - så se den!
Den er flot flot flot....

Rune

Fra : Søren Kongstad

Dato : 03-12-03 11:03

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message

> Hvis du ikke har set "Livet er smukt" - så se den!
> Den er flot flot flot....

Øh er det Roberto benignis film du mener?

http://imdb.com/title/tt0118799/

Vi er enige om at det er en flot film, men om det er en film jeg vil
anbefale til en håbløs romantiker lige omkring jul ved jeg ikke?

Der er både sjov og romantik i filmen, men det er samtidig en af de mest
effektive tårepersere jeg har set i nyere tid.

Hvorfor den kun er #64 på IMDBs liste mens Schindlers liste er #6 forstår
jeg ikke. Det burde være omvendt

/Søren

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-12-03 13:02

"Søren Kongstad" <kongstad@kongstad.net> wrote in message

> [...]
> effektive tårepersere jeg har set i nyere tid.
>

> Hvorfor den kun er #64 på IMDBs liste mens Schindlers liste er #6 forstår

Jeps - det er den!
Jeg er normalt ikke til den slags film, men den her virkede på mig

Rune

Fra : -V-

Dato : 03-12-03 15:07

Rune Vestergaard wrote:

> Jeg er normalt ikke til den slags film, men den her virkede på mig

Er det en typisk romantisk date-film for dig?

-V-

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-12-03 16:40

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Er det en typisk romantisk date-film for dig?

Date film?
Nejda - hvis jeg er på date, så plejer jeg at smide Childs Play på

Rune

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-12-03 17:56

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke har set "Livet er smukt" - så se den!
> Den er flot flot flot....

Enig i at "Livet er smukt " er en stor film, jeg fik virkeligt selv tårer i
øjnene af den, men er den i samme kategori som "Love actually", som jeg mere
har indtryk af er en romantisk film? Jeg har endnu ikke set den, så det er
kun trailere og omtale jeg kan dømme den udfra.

Mvh Maria