Russel Crowe.
Fra : xbox

Dato : 02-12-03 22:22

Han spiller med i en film med Kevin Space, hvor jeg synes de ligner
hinanden. Hvad hedder den film?

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-03 22:25

xbox wrote:

> Han spiller med i en film med Kevin Space, hvor jeg synes de ligner
> hinanden. Hvad hedder den film?

LOL!

L.A. Confidential :)

/David

Fra : HKJ

Dato : 02-12-03 22:29

"xbox" <xbox@sox.com> wrote in message
> Han spiller med i en film med Kevin Space, hvor jeg synes de ligner
> hinanden. Hvad hedder den film?

Ifølge imdb spiller de kun sammen i L.A. Confidential. Jeg ved nu ikke om de
ligner hinanden, mrn filmen er ihvertfald god.

Fra : ThomasS

Dato : 03-12-03 10:34

xbox wrote:
> Han spiller med i en film med Kevin Space, hvor jeg synes de ligner
> hinanden. Hvad hedder den film?

Jep, som de andre 2 skriver: "L.A. Confidential"

Jeg kan heller ikke kende forskel på de 2 i den film....
Det er faktisk ret træls, jeg sad og brugte tiden på at gætte hvem af dem
det var man så!

/ThomasS

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 11:28

ThomasS wrote:

> Jeg kan heller ikke kende forskel på de 2 i den film....
> Det er faktisk ret træls, jeg sad og brugte tiden på at gætte hvem af dem
> det var man så!

LOL!! Det er da for sort! Man kan da sagtens se forskel på dem...

/David

Fra : Rene Schnoor

Dato : 03-12-03 19:03

> LOL!! Det er da for sort! Man kan da sagtens se forskel på dem...
>
> /David

Næh nej også jeg må melde ud. Det var første gang jeg så dem i en film, og
jeg har stadig svært ved at finde det rigtige navn til den rigtige af de to
skuespillere :-/

René

Fra : Christian Muus

Dato : 03-12-03 19:15

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> Næh nej også jeg må melde ud. Det var første gang jeg så dem i en film, og
> jeg har stadig svært ved at finde det rigtige navn til den rigtige af de
> skuespillere :-/

Ja, jeg må altså også stemme i. Men på daværende tidspunkt anede jeg heller
ikke hvem Russell Crowe var, hvis det kan være en undskyldning

Christian

Fra : Peter Larsen

Dato : 04-12-03 18:04

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
heller
> ikke hvem Russell Crowe var, hvis det kan være en undskyldning

Kan vel lige så godt selv hoppe ud af skabet...

Var meget forvirret første gang jeg så den :)

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-12-03 01:32

ThomasS skrev i en meddelelse...

> Jep, som de andre 2 skriver: "L.A. Confidential"
>
> Jeg kan heller ikke kende forskel på de 2 i den film....
> Det er faktisk ret træls, jeg sad og brugte tiden på at gætte hvem af dem
> det var man så!

Ja, jeg forstår så ikke at man_ikke_kan kende forskel på dem, hvad enten man
kendte Russell Crowe på det tidspunkt eller ej. Der er da så utroligt meget
forskel på deres udseende at man ikke kan tage fejl. Crowe har den mest
brutale karseklippede frisure jeg længe har set hvor Spacey har hår der er
langt nok til at han rent faktisk er i stand til at kæmme det i en eller
anden retning. Crowe er muskuløs bygget, Spacey er slank og virker en smule
spinkel. Crowes Bud White taler arbejdersprog, hvor Spaceys Jack Vincennes
taler med mange fremmedord og den helt rigtige sætningsopbygning. Desuden
burde de omgivelser og mennesker de omgiver sig med være nok til at få dem
delt fra hinanden på nethinden.
Jeg kunne blive ved længe, men jeg stopper nu

Mvh Tina - Russell Crowe fan
www.gizzemissen.dk