Empire bio
Fra : ea

Dato : 02-12-03 18:49

Er den nye Empire bio i på Nørrebro en god biograf? Har hørt at især
lydsystemet og benpladsen skulle være suveræn.. overvejer at se ROTK
der.. nogen som kan anbefale den?

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-03 19:10

ea wrote:

> Er den nye Empire bio i på Nørrebro en god biograf? Har hørt at især
> lydsystemet og benpladsen skulle være suveræn.. overvejer at se ROTK
> der.. nogen som kan anbefale den?

Den er sublim. Lydkvalitet, siddekvalitet, siddepladsernes hældning,
stole (to armlæn per stol, ikke noget med at dele) er i top. Det eneste
de mangler er en kæmpesal. Hvis man synes det er en mangel.

/David

Fra : -V-

Dato : 02-12-03 19:15

David Rasmussen wrote:

> Den er sublim. Lydkvalitet, siddekvalitet, siddepladsernes hældning,
> stole (to armlæn per stol, ikke noget med at dele) er i top.

Jeg er helt enig.

> Det eneste de mangler er en kæmpesal. Hvis man synes det er en mangel.

De mangler dog også popcornstank, teenagere med alt for meget attitude,
neonreklamer og en McD i umiddelbar nærhed.
Hvad jeg personligt er evigt taknemmelig for mangler.

-V-

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-12-03 19:29

Hej!

-V- wrote:

> De mangler dog også popcornstank, teenagere med alt for meget attitude,
> neonreklamer og en McD i umiddelbar nærhed.
> Hvad jeg personligt er evigt taknemmelig for mangler.

Enig! Men der ligger altså en McD lige ved Nørrebronx runddel. Og dét er altså
ikke langt væk :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-12-03 12:18

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

> Enig! Men der ligger altså en McD lige ved Nørrebronx runddel. Og dét er altså
> ikke langt væk :)

Der ligger en schwarma-biks lige ved sct. hans torve. Så må man gå derhen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Vreden gudinde besyng,
The RockBear. ((^)) som greb Montaquiden Romeo."

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 12:38

Peter B. Juul wrote:

> Der ligger en schwarma-biks lige ved sct. hans torve. Så må man gå derhen.

LOL! Det er nørrebronx, du kan købe en shawarma i den nærmeste tøjbutik
hvis du vil :)

/David

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-12-03 13:38

David Rasmussen skrev:

> LOL! Det er nørrebronx, du kan købe en shawarma i den nærmeste
> tøjbutik hvis du vil :)

Enig. Det er ikke for ingenting, at stykket af Nørrebrogade bag Empire
Bio kaldes "Shawarma Street" i mættede folkemunde.

--
Mvh. Peter

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-12-03 13:32

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> LOL! Det er nørrebronx, du kan købe en shawarma i den nærmeste
> tøjbutik hvis du vil :)

Jep, men den har lukket, når det er filmtid. Det har den anden ikke.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 14:06

Peter B. Juul wrote:

> Jep, men den har lukket, når det er filmtid. Det har den anden ikke.

Der ligger en 5-6 shawarmabarer i nærheden af Empire, som "altid" har
åbent. Den på Skt. Hans Torv er ikke den nærmeste tror jeg :)

/David

Fra : -V-

Dato : 03-12-03 15:09

David Rasmussen wrote:
> Der ligger en 5-6 shawarmabarer i nærheden af Empire, som "altid" har
> åbent. Den på Skt. Hans Torv er ikke den nærmeste tror jeg :)

Nu vi alligevel har bevæget os OT, hvilken biks er så jeres foretrukne?

Jeg selv erklærer mig for Konya-mand (dem, med den gule facade med rød (?)
skrift).

-V-

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-12-03 16:46

-V- skrev:

> Jeg selv erklærer mig for Konya-mand (dem, med den gule facade
> med rød (?) skrift).

Konya er /klart/ bedst. Men pas på, for der er to af dem - og kun den
ene er bedst. De er dog efter sigende ejet af samme gut. Nogle af de
andre bikser er virkelig slemme - underligt, at der i samme gade kan
være /så/ stor forskel på kvaliteten af shawarmakødet.

FUT?

--
Mvh. Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 03-12-03 17:11

Peter Bjerre Rosa wrote:
> Konya er /klart/ bedst. Men pas på, for der er to af dem - og kun den
> ene er bedst.

Er kun den EBE bedst? Det lyder vildt :)

Tenz.

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 17:20

Tenzel Kim wrote:

> Er kun den EBE bedst? Det lyder vildt :)

De kunne jo godt være lige gode, og bedst.

/David

Fra : Martin Moeller

Dato : 03-12-03 17:02

Fra : Martin Moeller

Dato : 03-12-03 17:05

-V skrev:

> Nu vi alligevel har bevæget os OT, hvilken biks er så jeres foretrukne?

Konya eller Rundil-kebab.

Ingen over - ingen ved siden af.

--
Martin Møller
"Der har vi Verner. Verner fra Hvidovre Posthus, sammen med sin kone Inge.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 03-12-03 14:31

Fra : Stefan Holm

Dato : 03-12-03 20:43

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> writes:

> Konya er /klart/ bedst.

Enig. Jeg har dog kun prøvet den ene, der så må være den gode.

> FUT?

Ja.

--
Stefan Holm
"*Especially* the toaster oven!"

Fra : PerX ...

Dato : 05-12-03 05:42

In article <bqik85$rou$1@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...

> Den er sublim. Lydkvalitet, siddekvalitet, siddepladsernes hældning,
> stole (to armlæn per stol, ikke noget med at dele) er i top. Det eneste
> de mangler er en kæmpesal. Hvis man synes det er en mangel.

Hvor stor er deres største sal? (Eller er der kun en)

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-12-03 09:16

"ea" <wuoshi@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er den nye Empire bio i på Nørrebro en god biograf? Har hørt at især
> lydsystemet og benpladsen skulle være suveræn.. overvejer at se ROTK
> der.. nogen som kan anbefale den?

Den er glimrende!

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 03-12-03 15:28

ea's utterance expressed in news:3fccd03f.7401923@news.cybercity.dk:

> Er den nye Empire bio i på Nørrebro en god biograf? Har hørt at især
> lydsystemet og benpladsen skulle være suveræn.. overvejer at se ROTK
> der.. nogen som kan anbefale den?

Rigtig god bif - blev i øvrigt også kåret til bedste biograf
på aok.dk.

God benplads (jeg har _meget_ lange ben) og dobbelte armlæn.
Fed detalje er deres bagerste rækker der er "kysserækker",
hvor sæderne kun har armlæn imellem hver anden stol. Jeg så
"Love Actually" der i går og det kan klart anbefales ;) Dog
kan man høre deres fremviser når man sidder på bagerste
række - det kan være lidt generende :(

Men alt i alt en kanon biograf.

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |